Stem på mine mislinger
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-11-01 21:51

Hej Gruppe

Vi er med i en konkurrence på Zoo Zity, så er i ikke søde at stemme på Neo &
Dixie? *fedte fedte*
Det er på www.zoozity.dk
og så der hvor der står Vis dit kæledyr *S*

Hilsen
Joan

Fra : Maj-Britt

Dato : 18-11-01 22:50

Hejsan Joan,

Så er der afgivet topkarakterer til dine smukke mislinger

Held og lykke.

Mvh Maj-Britt og potedask fra Ninja, Tino og Sille, som er for generte ( læs
buttede *fnis*) til at stille op for fotografen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-11-01 22:59

"Maj-Britt" <mbrha@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
læs
> buttede *fnis*) til at stille op for fotografen

Neo & Dixie takker så mange gange *S*
De siger at man aldrig er for buttet, når bare man har charme Så de
potedasker lige tilbage til Ninja, Tino & Sille *S*

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Maj-Britt

Dato : 20-11-01 10:45

Hej Joan

*gg* Tak fordi du nu har givet mine misliner stjerne nykker De har nu
forlangt, at deltage i konkurrencen og jeg har under pres måttet indsende 2
billeder - et af Fellini og Tino i sofaen og et af Ninja, hvor han rigtigt
poserer *fnis* Jeg skulle hilse og sige, at de naturligvis regner med støtte
fra Neo og Dixie

Mvh Maj-Britt og "modellerne" sender indsmigrende kindgnid

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-11-01 23:35

> [...]
støtte
> fra Neo og Dixie
>
> Mvh Maj-Britt og "modellerne" sender indsmigrende kindgnid

Hej Maj-Britt

Damn jeg skal se efter i nyhedsgrupperne både i øst og i vest *G*
Dit indlæg er ikke på sunsite, men godt man så lige fik tjekket andetsteds.
Neo & Dixie støtter alt de kan *S* Alle kattevennerne har fået topstemmer
herfra ,o)

Hilsen
Joan
Neo & Dixie sender høje spindbrum til "modellerne"

Fra : Maj-Britt

Dato : 25-11-01 00:01

Hej Joan,

Ninja og Tino sender (selv)tilfredse spindbrum som tak for supporten
Ja der er sørme mange "kendte" ansigter i kattealbumet efterhånden - jeg kan
næsten ikke følge med, da man jo gerne vil stemme på alle de søde mislinger

Kan man ikke se mine indlæg på Sunsite?? Det lyder skisme da underligt
eftersom jeg bruger sunsite som nyhedsserver - nå men jeg har forlængst
opgivet at gøre mig klog på disse ting, da det er mig komplet umuligt

God weekend

Mvh Maj-Britt

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 25-11-01 00:58

"Maj-Britt" <mbrha@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> eftersom jeg bruger sunsite som nyhedsserver - nå men jeg har forlængst
> opgivet at gøre mig klog på disse ting, da det er mig komplet umuligt

Jeg er osse på Sunsite og kan GODT se dine indlæg. Underligt.

Forresten kan http://www.newsgate.dk anbefales hvis man er et sted hvor man
ikke kan læse "almindelige" nyhedsgrupper (f. eks på mit arbejde ) den
er web-baseret og fungerer fint og lynhurtigt.

Hilsen
Lisbeth H J

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-11-01 13:41

> [...]
> eftersom jeg bruger sunsite som nyhedsserver - nå men jeg har forlængst
> opgivet at gøre mig klog på disse ting, da det er mig komplet umuligt

Hej Maj-Britt

Jo dette indlæg kan jeg godt se på sunsite. Jeg har også opgivet på det *G*
Men kigger så bare i øst og vest, så er jeg næsten sikker på at få alle
indlæg at se

Hilsen
Joan

Fra : Selma Sehic

Dato : 18-11-01 23:35

Hvordan man afgiver stemmer???
Jeg har nemlig også sendt et billede af min "baby" som hedder Cicko

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-11-01 23:35

"Selma Sehic" <selma@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan man afgiver stemmer???
> Jeg har nemlig også sendt et billede af min "baby" som hedder Cicko

Du klikker på et tal fra 1-8 over billedet *S*

Hilsen
Joan

Fra : Denise

Dato : 19-11-01 07:46

Hej Selma
Ja, den fingresuttende Cicko måtte da også ha' point
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 19-11-01 07:45

Hej Joan
Er afgivet
Hilsen Denise

Fra : Praxis©

Dato : 19-11-01 20:27

Hejsa Joan

Tak for tippet. Både Neo og Dixie har fået top-point herfra.
Nu har jeg selv tilmeldt 2 marsvin, 2 hunde og 2 katte billeder. Men sørme
svært at skulle gi' point. Næsten alle billederne er gode og dejlige og søde
dyr der er portrætteret.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

http://www.praxis_humor.subnet.dk
http://www.praxis_dyr.subnet.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-11-01 22:01

Hej Pernille

Supert! Tak skal du ha' *S*
Skynder mig da ind og stemmer på dine 6 billeder *S*

Hilsen
Joan

Fra : Praxis©

Dato : 19-11-01 22:29

Og tak til dig*S*

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Må Gud bevare mig i stille vand, i stormfuldt klarer jeg mig selv.
(Spansk ordsprog)

Fra : A. Knudsen

Dato : 19-11-01 22:08

Er nu gjort . Held & lykke med det.

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-11-01 00:40

*Fedte-fedte*
Kunne I ikke også sætte en lillebitte stemme på
min ilderhvalp, Ciré ? Personligt synes jeg jo hun
er lækker Hun ligger i kategorien "Uoplyst".

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Denise

Dato : 20-11-01 07:58

Hej Helle
Selvfølgelig.
Hilsen Denise

Fra : Praxis©

Dato : 20-11-01 18:31

Hun er da noget af det dejligste, så hun fik ikke kun en lillebitte stemme
herfra, men fuldt hus*S*

Fra : Grit Wessel

Dato : 20-11-01 21:21

> Kunne I ikke også sætte en lillebitte stemme på min ilderhvalp, Ciré ?
Personligt synes jeg jo hun er lækker Hun ligger i kategorien "Uoplyst".

Jeg har også tilmeldt billeder af min katte og tidligere killinger, og jeg
vil da blive glad for et par stemmer

De hedder:
Phizackerley, Iphigenia, Avalon, Tjeelee, Silje, Muggi, Thor og Viola

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Denise

Dato : 21-11-01 08:38

Hej Grit
Katte finde dem, hvad side står de på. Der er godt nok mange billeder.
Har I set den kat med de store ører under kat21
Hilsen Denise

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-11-01 11:02

> Katte finde dem, hvad side står de på. Der er godt nok mange billeder.
> Har I set den kat med de store ører under kat21

Hej Denise

Jeg ved ikke hvor du ser nummeret (kat21)? Jeg kan finde katte-albummet, men
ikke nogen numre???
Her kommer nogle direkte links til mine billeder i stedet for:

Phizackerley http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1802
Iphigenia http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1803
Thor http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1809
Viola http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1810
Muggi http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1808
Avalon http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1805
Silje http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1807
Tjeelee http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1806

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Denise

Dato : 21-11-01 11:11

Hej Grit.
Hvor er de bare dejlige.
Med kat21 mener jeg side 21 i fotoalbum for katte
http://www.zoozity.dk/petzity/fotoalbum.asp?album=kat&side=21

Fra : Denise

Dato : 21-11-01 11:15

Hej igen
> Har I set den kat med de store ører under kat21

Som nu er ændret til side 25
http://www.zoozity.dk/petzity/fotoalbum.asp?album=kat&side=25
Ja, nu er det ligesom joken falder lidt til jorden
Hilsen Denise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-11-01 23:06

Hej Grit

Årh hvor er de da dejlige allesammen - gid de var mine *S* (må ikke få flere
lige nu *snøft*)

Hilsen
Joan