TVtool 5.5 og Geforce 2 Ti Pro
Fra : Mureren

Dato : 18-11-01 18:03

Hejsa...

Kortet er et MicroStar Geforce 2 Ti Pro 64MB DDR-ram....

Er der nogen der ved hvordan jeg får TVtool til at finde tv-chippen på
kortet ?
TVtool finder kortet som et GTS-kort, men finder ingen chip på det !

Nogen der kan finde info om hvilken tv-chip der sidder på kortet ?
Jeg læste i TVtool's manual at der kan være problemer med BT868/869 chips,
men det var kun et kendt problem på 2 specifikke kort (og mit var/er ikke
nævnt)....

Virker hotkeys egentlig først når jeg har sat kabler i kortet ?
Jeg kan nemlig ikke skifte tilbage til monitoren (og kablerne er ikke kommet
endnu )

Mureren

Fra : Mureren

Dato : 20-11-01 13:16

> [...]
> men det var kun et kendt problem på 2 specifikke kort (og mit var/er ikke

Chippen er en Phillips 7102....og google var ikke min ven i dette tilfælde
(ellers sjældent den svigter)..

Any ideas ?

Mureren