Tisseprinsen Niki
Fra : Rie Lysvad

Dato : 18-11-01 15:20

Hej

Det er åbenbart et problem, at katte ofter bruger dynen som toilet. Jeg har
en
lille tisseprins, min dejlige hankat Niki på 10 år, som lige fra han var
killing
har yndet at tisse på min dyne - dog ikke når jeg selv ligger under den. Jeg
har
prøvet med "gå væk kat" og det hjalp et par dage. Jeg har prøvet at lægge
et stort stykke plastic over min seng, men han tissede bare ovenpå det.Nu
tager
jeg simpelthen dynen af og lægger den væk om dagen, for han tisser aldrig
direkte
på lagenet. Men jeg tror han gør det for at markere sit tilhørsforhold til
mig overfor
den anden kat, jeg har, og jeg tror aldrig, han holder op Jeg tog ham engang
til
dyrlæge, hvor han fik en hormonsprøjte, men det hjalp overhovedet ikke.

Venlige hilsner fra Rie