Problemer med news gruppen ?
Fra : Kim Juul

Dato : 18-11-01 11:08

Jeg har prøvet nulstille. Men den henter mapperne og fryser fast ved 34273.
Den eneste måde jeg kan komme videre på er ctrl+alt+delete

Kim Juul

Fra : Kim Juul

Dato : 18-11-01 11:54

"Kim Juul" <bager-kim@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet nulstille. Men den henter mapperne og fryser fast ved
34273.
> Den eneste måde jeg kan komme videre på er ctrl+alt+delete
>
> Kim Juul

Skiftede til news.tele.dk og den virker. Mærkelig eller ...????

Kim Juul

Fra : Gerner

Dato : 18-11-01 12:51

On Sun, 18 Nov 2001 11:54:25 +0100, "Kim Juul" <kim-juul@mail.dk>
wrote:

>Skiftede til news.tele.dk og den virker. Mærkelig eller ...????
>
>Kim Juul

Det er mere mærkeligt at du ikke skriver/spørger i den rigtige
gruppe.:
dk.edb.internet.udbydere.

Fra : Jan Boegh

Dato : 18-11-01 20:31

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> Det er mere mærkeligt at du ikke skriver/spørger i den rigtige
> gruppe.:
> dk.edb.internet.udbydere.

Gerner, for fanden! Stop dog dine mavesure ytringer. Jeg kunne for så
vidt god være enig i en vejledning - men prøv dog at gøre det /venligt/.
Og bortset fra nogle få relevante pip er du ved at falde tilbage i den
gamle skure - brok, brok og evigt brok.
Og nej, jeg gider ikke at futte - der findes ikke det argument, du ikke
allerede har hørt.

mvh
Jan

Fra : Gerner

Dato : 18-11-01 22:11

On Sun, 18 Nov 2001 20:30:41 +0100, "Jan Boegh" <jan@boegh._X_net>
wrote:

Et surt opstød på en venlig henvisning til en gruppe til debat om
udbydere.
Du får mave sår, hvis du ikke har det allerede, indtil flere stykker
tror jeg.
Pas dig selv.

Fra : Anne Lise Kirk Jense~

Dato : 19-11-01 14:43

Hallo Gerner
Gerner <gerner@teknik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ft8gvtcf6om7uhrfj79nvkjfqbogj27s4e@4ax.com...
> On Sun, 18 Nov 2001 20:30:41 +0100, "Jan Boegh" <jan@boegh._X_net>
> wrote:

Så er jeg med igen. Jeg fik heldigvis hjælp af en anden, da jeg var lost, og
ikke kunne komme på denne NG igen.

Tak for ingenting og PLOINK for good.
mvh
anne lise

Fra : Gerner

Dato : 19-11-01 19:43

On Mon, 19 Nov 2001 14:42:48 +0100, "Anne Lise Kirk Jensen"
<alkj_gmafood@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>nyhedsmeddelelse:ft8gvtcf6om7uhrfj79nvkjfqbogj27s4e@4ax.com...
>
>Så er jeg med igen. Jeg fik heldigvis hjælp af en anden, da jeg var lost, og

Ja se kvinder, de farer rundt som hovedløse høns. Og kan ikke se en
skid.