Andet multimedie
bentjuul 3670
A3-udprint og tilskæring!
Fra : Mikkel Krogh

Dato : 16-11-01 20:15

Hej Gruppe!

Jeg er ved at lave et projekt. Når projektet skal afleveres vil jeg gerne
lave en 'Proff'-forside. Men hvor kan jeg få udprintet en forside i super
kvalitet? Det skal nok være på A3 fordi jeg gerne vil have grafikken helt ud
til kanten. Så kan man vel skære A3-arket til A4 efter printning eller hvad.

Problemet er at det er jo ikke mange eksemplarer jeg skal bruge, bare 5-6
stykker og jeg er bange for at det kommer til at blive forfærdeligt dyrt når
det er sådan et lille oplag.

Har I en god ide til hvor jeg kan få printet?

(Jeg bruger Corel 9.0 hvis det har betydning)

Med venlig hilsen

Mikkel

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-11-01 21:21

Mikkel Krogh skrev: (messageID:

> Har I en god ide til hvor jeg kan få printet?

Vester Kopi <http://www.vesterkopi.dk> kan lave farveprint på op til 250g
papir og tilbyder netop at printe på overstørrelse, så du får kant til kant
tryk efter beskæring.

Deres priser plejer at være rimelige.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Niels Andersen

Dato : 16-11-01 22:25

"Mikkel Krogh" <mikkelkrogh@get2net.dk> wrote in message
> Men hvor kan jeg få udprintet en forside i super
> kvalitet?

Jeg tror de fleste kopicentre har en monster-printer, der kan printe i
vilde størrelser og kvaliteter, og er beregnet til meget små mængder.
Alle de steder jeg har været inde, for at høre om priser på
A3-udskrifter til plakater (kun ét eksemplar), har det ikke været noget
problem. Prisen har typisk ligget på godt 100 kr. for opstartsgebyr og
ét eksemplar.

--
Mvh.

Niels Andersen