Andet multimedie
bentjuul 3670
er der nogen som har et godt program til a~
Fra : Anders Nielsen

Dato : 16-11-01 18:41

ja jeg skal bruge et godt program til 3d ting

M.V.H
Anders

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 17-11-01 18:50

"Anders Nielsen" <anders1988@ofir.dk> wrote in message
> ja jeg skal bruge et godt program til 3d ting

Det lyder ikke til at dine krav er voldsomme eller at du besidder evner
indenfor området? Jeg går derfor ud fra at du mener 3D-tekst og lidt
andet simpelt 3D-grafik.

Strata 3D er stadig gratis til non-kommerciel brug og kan hentes fra
http://www.strata3d.com selvom det muligvis er en lidt stor mundfuld til
småtingsafdelingen.

Engang legede jeg lidt med Xara 3D, der dengang kun kunne lave 3D-tekst
og iøvrigt var meget nemt at arbejde med og deraf også kvaliteten! :)
Du kan hente en trialversion, men programmet koster penge.
http://www.xara.com

Skal det være langhåret og freeware:
http://www.blender.nl

Rhinoceros kan også anbefales specielt til modellering.
http://www.rhino3d.com

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : John Vedsegaard

Dato : 23-11-01 22:37

Prøv også Crystal 3D Impact! Pro, demo kan hentes på nettet.