Fedtfri mayonnaise
Fra : Tanya Aabank

Dato : 01-12-00 07:39

Hej Gruppe

Er der nogen af Jer, som ved, hvor man kan købe den fedtfri mayonnaise? Og
hvordan den smager?

Mvh Tanya

Fra : Helle

Dato : 01-12-00 08:32

du kan købe den i Bilka og den smager fint! - dog i mindre mængder, jeg
ville nok ikke bruge den på en rejemad - den er heller ikke så lys som den
"rigtige" - men hvis man vil spare på fedtet i det daglige, er den fin

/Helle

Fra : Fiepigen

Dato : 04-12-00 00:21

Helle skrev i meddelelsen <907k9l$d64$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>
>/Helle
>
>Du kan også købe den i netto nu...... og jeg synes faktisk at den smager
rigtig godt.

God fornøjelse med det

Pernille

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-12-00 09:00

"Tanya Aabank" <taa@brondby-kom.dk> wrote in message
> Hej Gruppe
>
> Er der nogen af Jer, som ved, hvor man kan købe den fedtfri
mayonnaise? Og
> hvordan den smager?

du kan også få den i føtex..... jeg har ikke selv smagt den endnu men
kæresten siger den smager grimt... så tør jeg sku ikke prøve*G*
--
knus sabina

did you ever wake up after a one night stand, and realize
that the person next to you is so ugly, that you'd rater
chew off your arm than risk waking this person....
thats coyote ugly!!

Fra : Christian Zoega Jess~

Dato : 03-12-00 12:48

On Fri, 1 Dec 2000 07:39:21 +0100, "Tanya Aabank" <taa@brondby-kom.dk>
wrote:

>Er der nogen af Jer, som ved, hvor man kan købe den fedtfri mayonnaise?

Ingen steder ! Findes ikke
--
-czj (Remove _x_ from e-mail address)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-12-00 13:02

"Christian Zoega Jessen" <zoega@_x_ddf.dk> wrote in message

> Ingen steder ! Findes ikke

hmmm.. hvad er det så jeg har liggende i mit køleskab??

Fra : Mari

Dato : 03-12-00 16:44

> hmmm.. hvad er det så jeg har liggende i mit køleskab??

Prøv at sende deklarationen, så er der måske nogle, der ved hvad det er, der giver den "fede" smag.

--
Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n