Mystisk...
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 15-11-01 19:39

Jeg har et spørgsmål som der underer mig lidt:
jeg sad og legede med en kammerats 3310 og for sjov tastede jeg mit ejet
nummer in dfor at gemme det under et andet navn... (ja det er jo de
mærkligste ting man gør efter et par øl) Men ved en fejl trykkede jeg to
gange ned i stedet for en og der dukkede en mulighed op der hed Konverter
istedet for gem... hvad er det? min 8210 har det ikke eller jeg kan ikke
finde det.....
Når jeg trykker på konverter skriver den:
Indenlandsk
xxxxxxxx
Udenlandsk
xxxxxxxx

Jeg har ændret numrene til x'er da jeg tror at det er en form for kryptering
af numrene og et smart-head kunne finde på at dekryptere og spamme.....
Men hvad er det?
Jeg synes det er vildt mærkeligt...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Kasper Jensen

Dato : 15-11-01 20:28

Det er en valuta omregning. Du kan et eller andet sted i lommeregneren
indstille kursen, og så kan du regne fra dansk til udenlandsk.
Faktisk ret effektivt, brugte det selv i sommer.

Håber det var svar nok!

MVH

Kasper

Hans-Jacob Møgelmose <zster@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bf40c54$0$753$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jens Christian Smøru~

Dato : 15-11-01 23:12

Heeeey ....

det er en indbygget funktion til at kunne hurtigt og nemt omregne valuta.

Under lommeregneren kan du indtaste kursen på den ønskede valuta og så
hurtigt få lavet en omregning...

simpel as that .... and pretty clever

--

:: jens christian smørum
:: tuborg parkvej 2, 1 - 3

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-11-01 23:49

Hans-Jacob Møgelmose skrev:

>Jeg har ændret numrene til x'er da jeg tror at det er en form for kryptering
>af numrene og et smart-head kunne finde på at dekryptere og spamme.....

Nahhh, det er det nu ikke...

>Men hvad er det?
>Jeg synes det er vildt mærkeligt...

Kig under lommeregner, der er disse menupunkter:

"Indenlandsk"
"Udenlandsk"
"Vekselkurs"...

Så kan du gætte dig til resten

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...