Halsbånd
Fra : Jim

Dato : 15-11-01 19:09

Er der nogle der har en adresse på hvor man kan købe el halsbånd til hunde
jeg har haft en adresse i USA

Fra : NPS

Dato : 15-11-01 19:50

du ved godt at det er forbudt.

MVH

NPS

Fra : Frans Jensen

Dato : 15-11-01 19:54

On Thu, 15 Nov 2001 19:08:35 +0100, "Jim" <jim_h@get2net.dk>
wrote:

>Er der nogle der har en adresse på hvor man kan købe el halsbånd til hunde
>jeg har haft en adresse i USA

bare lidt nysgerrig, hvad skal du bruge et sådant instrument til,
forhåbentlig ikke til et husdyr,

hvis folk ikke kan træne hund uden den slags instrumenter, burde
de overveje at hækle grydelapper i deres fritid, og ikke omgås
dyr

--
Folk der ikke synes om at bruge Linux kan bare lade være
-

Fra : Torben F@rum

Dato : 15-11-01 20:17

"Jim" <jim_h@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har en adresse på hvor man kan købe el halsbånd til hunde
> jeg har haft en adresse i USA

Dressur eller indhegning ????

Torben Farum

Fra : Torben F@rum

Dato : 15-11-01 21:03

"Jim" <jim_h@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har en adresse på hvor man kan købe el halsbånd til hunde
> jeg har haft en adresse i USA

Jeg er absolut ikke tilhænger af den måde at "opdrage" hunde
på..........................

Men prøv at søge på dressurhalsbånd på www.google.com

Torben Farum

Fra : Christian Andresen

Dato : 16-11-01 13:43

Hvad vil du med det ?

Det er da en falliterklæring hvis man vil ty til sådanne metoder !!

mvh

Christian

Fra : PJ

Dato : 16-11-01 15:32

FØJ for en ...............!!!!!!!!!!!

Pierre Jakobi

Jim <jim_h@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5yTI7.251$b%5.9686@news.get2net.dk...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-11-01 17:44

Hvad skal du bruge dette lort til, forhåbentligt ikke din hund, jeg bliver eder spændt på personer som kan finde på at bruge noget
sådant, det er lig tortur!!!!!!

Fra : M Sørensen

Dato : 17-11-01 07:58

Hvad med at arbejde med din hund istedet for at pine den

Martin Sørensen

Fra : søren olsen

Dato : 17-11-01 17:54

brug det med omtanke

http://www.dogproblems.com/e-collars.htm

mvh soeren

Fra : Mogens Christensen

Dato : 18-11-01 10:48

Selvom der efterlyses et halsbånd til hunden er det jo ikke sikkert at det
er hunden det skal bruges til, nogle har svært ved at styre konen, og nu er
det jo blevet forbudt at slå dem, konerne altså!

Mogens