Startside
Fra : PD

Dato : 15-11-01 16:59

Hej

Hvordan laver jeg et link som gør at min side blive gjort til Startside på
den som trykker's computer ???

Håber der en der kan hjælpe

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-01 17:35

Thu, 15 Nov 2001 16:58:35 +0100, skrev "PD"
<dsl57163@vip.cybercity.dk>:

>Hvordan laver jeg et link som gør at min side blive gjort til Startside på
>den som trykker's computer ?

<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/ie5/start.htm>
har jeg et eksempel på det.

Det virker kun i IE.

Højreklik på siden og vis kilde.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : PD

Dato : 16-11-01 10:31

Hej Knud

Tak for tippet du hjalp

Jeg har dog lige endnu et spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe mig med. På
mine andre links jeg har på siden har jeg lavet en dynamisk effekt, så når
man fører musen over, så skifter den til gul tekst eks. www.sundby-kfum.dk

Kan jeg få samme effekt på det link jeg laver med den kode du har givet mig
???? Jeg har prøvet at markere det i Normal mode og så give den samme
dynamiske effekt, men det virker ikke når jeg tager det frem som eksempel

Kender du eller andre svaret på dette ?

På forhånd Tak

Per

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hjr7vt0u1kfu5o2qbf40m6i49v07231dsl@news.tele.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-01 18:41

Fri, 16 Nov 2001 10:31:16 +0100, skrev "PD"
<dsl57163@vip.cybercity.dk>:

> [...]
>???? Jeg har prøvet at markere det i Normal mode og så give den samme
>dynamiske effekt, men det virker ikke når jeg tager det frem som eksempel

Det er desværre ikke muligt, problemet er, er at teksten ikke er
et rigtigt link, men en onclickfunktion.

Det kan muligvis gøres ved hjælp af noget javascript, men jeg har
ikke lige løsningen.
--
med venlig hilsen
Knud