Goof i I Kina Spiser de Hunde (Pt. II)
Fra : Emil Rune

Dato : 15-11-01 16:39

En anden lille morsom detalje, er at Arvid bor i en ældrepleje lejlighed!
Jo, den er go' nok, jeg har selv familie der bor i det boligkompleks i
Leifsgade i København. Man ser det tydeligst i den scene hvor Harald kører
Arvid hjem.

Da jeg så det første gang, fik jeg godt nok en lille griner på over dette ;)

Fra : NN

Dato : 15-11-01 19:00

> [...]
> Jo, den er go' nok, jeg har selv familie der bor i det boligkompleks i
> Leifsgade i København. Man ser det tydeligst i den scene hvor Harald kører

Jamen det er der da vist heldigvis ikke så mange der hved, det er vist en
"meget" lille fejl

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-11-01 22:04

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> writes:

> [...]
> Jo, den er go' nok, jeg har selv familie der bor i det boligkompleks i
> Leifsgade i København. Man ser det tydeligst i den scene hvor Harald kører

Datalogistuderende kjøwenhavnere morede sig også en del over
indgangspartiet til Retsmedicinsk i Nattevagten. Vi havde nemlig vores
daglige gang der. I gamle dage var bygningen Anatomisk Institut, men i
dag er den Datalogisk.

Så snart han er vægt fra indgangsområdet klippes der dog til en anden
bygning.

--
Peter B. Juul, o.-.o If PacMan had affected us as kids we'd be running
The RockBear. ((^)) around in dark rooms, munching pills and listening