Ericsson HBH-20 Bluetooth headset
Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-11-01 15:00

Hej.

Er HBH-20'eren kommet i butikkerne ?

Mvh Henrik.

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 15-11-01 15:36

Hej Henrik

Jeg ved det desværre ikke, men hvad du hvad konkret der er i den nye pakke?
De sender forhåbentlig ikke længere bluetooth-adaptoren med... Den har dem
som har en bluetooth-telefon jo ikke noget at bruge til.

Ved du hvad prislejet bliver?

Og bliver den væsentligt mindre (headsettet) end den som er ude nu? Den
sølvfarvede klump trækker lidt for meget opmærksomhed og er lidt for stor
efter min mening... Dog er vægten perfekt og bør ikke pilles ved...

/Lasse

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-11-01 20:29

"Lasse Vestergaard" <lasse@iloveu.dk> wrote in message

Hej Lasse

> [...]
> De sender forhåbentlig ikke længere bluetooth-adaptoren med... Den har dem
> som har en bluetooth-telefon jo ikke noget at bruge til.

Den kommer uden Bluetooth-adaptor.

> Ved du hvad prislejet bliver?

Ingen anelse...?..

> Og bliver den væsentligt mindre (headsettet) end den som er ude nu? Den
> sølvfarvede klump trækker lidt for meget opmærksomhed og er lidt for stor
> efter min mening... Dog er vægten perfekt og bør ikke pilles ved...

http://presse.ericsson.dk/pressemeddelelser/pm_2001_10_18.htm

Mvh Henrik.
....som stadig leder efter en forhandler som vil sælge mig en HBH-20.

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 18-11-01 10:12

Hej Henrik

Hvorfor er det egentlig at du så gerne vil have HBH-20 istedet for det
"alm." bluetooth-headset?

Jeg ser ikke rigtig ideen i det nye HBH-20, idet der jo stadig er den
irriterende ledning, som jo heller ikke har megen blæreeffekt... Jeg indser
at man med HBH-20 kan have telefonen i tasken, i baglommen eller på bagsædet
i bilen, og så have denne blutooth-klum i skjortelommen, inderlommet what
ever, og så føre ledningen op til øret... MEN hvorfor ikke bare den
ledningsløse version som er meget flottere, behageligere og nemmere....

/Lasse

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-11-01 09:41

> Hvorfor er det egentlig at du så gerne vil have HBH-20 istedet for det
> "alm." bluetooth-headset?

Jeg er ikke helt vild med den forholdsvis store klods man skal have på/bag
øret.
Derfor er 20'eren bedst til mit brug.

Men...jeg kan stadig ikke finde en forhandler af dette 'vidunder'

Mvh Henrik