Lysskærme... hvem har erfaringer med disse~
Fra : CT

Dato : 24-01-01 09:15

Jeg savner virkelig noget lys her om vinteren.
Specielt fordi jeg er et udpræget "Indendørs-menneske"

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en lysskærm her om vinteren!
Ikke fordi jeg er decideret deprimeret ... men lidt nedtrykt bliver vi vil
alle, fordi vi mangler LYS !!!

Er der nogen som ved, hvor man kan låne/leje en sådan lysskærm?
Hvor starter man med at ringe hen!
Er der nogen som har erfaring med, hvordan de virker?
Kan man skrive/læse samtidig med at man sidder foran skærmen?

Med venlig hilsen
Carsten Thomsen

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 24-01-01 12:16

Hej

Selvom jeg i princippet er imod at lade mig brune i et solarium, har jeg
erfaret, at jeg har det godt psykisk med at ligge og få alt det stærke lys
på mig (og bagefter naturligvis). Jeg ved ikke om det kun er indbildning,
men det virker.

VH Birgitte Abkjær

Fra : Miss Zee

Dato : 25-01-01 22:58

> Er der nogen som ved, hvor man kan låne/leje en sådan lysskærm?

Matas havde nogle til salg i det forgangne år, - måske har de stadig?

> Hvor starter man med at ringe hen!

Jeg ved, at der gives lysbade på Rigshospitalet, måske kunne en opringning
til dem hjælpe dig?

> Er der nogen som har erfaring med, hvordan de virker?

Har en veninde, der er klassisk vinterdeprimeret. Hun har meget glæde af
lysbade.

> Kan man skrive/læse samtidig med at man sidder foran skærmen?

Hm, ved ikke ...

Mvh Miss Zee