Nakkesmerter
Fra : James

Dato : 23-01-01 16:33

Hej fra ib.
Efter et smæld i nakken for ca 2 år siden, og ufattelig mange timers
hovedpine, vil jeg gerne høre om der er nogen som kender til nogle
ordentlige massører eller andre som kan hjælpe mig.
Jeg har prøvet næsten alt, men måske findes der en som lige nøjagtig er ham
som jeg har brug for.
Smerterne giver sig udslag i migræne, som så kræver piller og atter piller.
Jeg bor i nordjylland, så hvis der er nogen i jylland som kan hjælpe, så er
jeg meget taknemmelig.

Venlig hilsen
ibib@post8.tele.dk

Fra : Roffe

Dato : 23-01-01 19:57

Mine forsvant etter 6-8 ganger hos kiropraktor.
Er ikke kommet tibake...hoppla!!!

mvh
Roffe

Fra : news.tele.dk

Dato : 24-01-01 00:23

Hej
Hvor i Nordjylland bor du?
Jeg kender flere gode kiropaktikere, hvis du sender en mail til mig så skal
jeg se om der ikke er en jeg kender i nærheden af hvor du bor.
M.V.H.
Peter Philipsen
zoolook@post3.tele.dk

Fra : alvin

Dato : 25-01-01 10:47

Hej Ib,

Udover massagebehandling, vil du kunne få stor gavn af en kinesisk urtete,
der løsner spænding i nakken og stimulerer blodtilføjelse op til hjernen.
Det vil hjælpe på nakkesmerte og hovedpine, så du evt. kan slippe af med
piller.
http://www.hao.dk/urte-te/?nr=9

God bedring

alvin

Fra : Frk. Smiley

Dato : 25-01-01 12:31

KRANIO SACRAL MASSAGE VIL GARANTERET OGSÅ KUNNE HJÆLPE DIG!

DET ER MEGET EFFEKTIVT - ISÆR I FORBINDELSE MED PISKESPÆLD!

JANNIE

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 04-05-01 21:18

Det er godt nok ikke alternativt, men jeg kan huske at have læst (vidst nok
i Helse) at mere end 3/4 af de patienter der får piskesmæld, selv mener at
have størst gavn af fysioterapi.

Venlig hilsen
Bo Egeberg

James <ibib@post8.tele.dk> skrev i en