At føre 2 katte sammen !
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 14-11-01 22:36

Hej alle !

Nu kommer jeg med endnu et spørgsmål - Håber ikke det trætter jer !

Nu har vi haft vores ene kat i ca. 2 måneder. Den er nu ca. 5 måneder
gammel.
Vi skal her i weekenden hente kat nr. 12, men hun er kun 12 uger.

Er sådan nogle katte lige til at føre sammen ? Er der nogle forbehold jeg
skal tage ?

Jeg vil også meget gerne høre fra nogen der har erfaringer med at have gjort
det samme som det vi skal....

Igen på forhånd tak !

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-11-01 22:44

Hej Peter

Når jeg skal introducere en ny killing herhjemme får den lov at stå i
transportkassen med åben dør lige så længe den vil.

Der vil i begyndelsen være nogen hvæsen og knurren, men det skal man ikke
tage sig af.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : S.J & L.T.

Dato : 15-11-01 02:14

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Peter
>
> Når jeg skal introducere en ny killing herhjemme får den lov at stå i
> transportkassen med åben dør lige så længe den vil.

Jeg gjorde det samme med Buko og Roquefort. Han lå i transport-kassen og
slappede af i ½ times tid. Lemmen var helt åben; men de foretrak nu at snuse
til hinanden igennem 'sprækkerne' i siden; imens Roquefort, med jævne
mellemrum indskød et grynt eller et hvæs. Han har dog aldrig protesteret med
katte-tæsk eller lignende. Og jeg skal hilse og sige, at inden der var gået
en uge, sov de sammen og Roquefort vaskede den lille, sååå.... det skal nok
gå med din 'sammenføring' også, Peter. Pøj, pøj!

KH

Linda

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 18-11-01 10:35

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message

> [...]
> transportkassen med åben dør lige så længe den vil.
>
> Der vil i begyndelsen være nogen hvæsen og knurren, men det skal man ikke

Hej igen !

Tjaa, foreløbig synes jeg det går meget godt. Den gamle er lidt knurren, men
alligevel meget nysgerrig. Og de kan begge 2 allerede ligge og putte i samme
sofa. Det kunne de ikke i går !

Såhh, mon ikke det går godt på et tidspunkt....

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Tommy

Dato : 15-11-01 23:29

> [...]
> Vi skal her i weekenden hente kat nr. 12, men hun er kun 12 uger.
>
> Er sådan nogle katte lige til at føre sammen ? Er der nogle forbehold jeg

Du skal bare gøre, som du gjorde ved de 10 sidste))
(Tilgiv mig, jeg kunne ikke lade være)

M.v.h.
Tommy