? om puls
Fra : Jesper

Dato : 20-01-01 15:34

hej hej

jeg ved ikke om dette er den rigtige newsgroup, men jeg kan ikke finde andre
passende

er der nogen der kan hjælpe mig med en adresse eller oplysninger om ens puls

jeg har lige købt et pulsur, og er startet på at løbe nogle gange om ugen.

jeg kan ikke rigtig finde nogel steder hvor der eks. er oplysninger om hvad
ens puls bør være. e.t.c.

håber i kan hjælpe

jesper

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 20-01-01 21:24

"Jesper" <pimpf@pc.dk> wrote in message

> jeg ved ikke om dette er den rigtige newsgroup, men jeg kan ikke
finde andre
> passende

Det er vist meget godt ramt. Alternativet kunne være
dk.videnskab.sundhed eller dk.sport - men nu er du her...

> jeg kan ikke rigtig finde nogel steder hvor der eks. er oplysninger
om hvad
> ens puls bør være. e.t.c.

Hvis du er lidt mere specifik er der uden tvivl nogle her i gruppen
der kan og vil hjælpe.

Hvad er det du vil opnå? skal du dyrke konkurrence? løbe marathon?
løbe for hyggens skyld? for at blive bedre?

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Frank Ronnie Hansen

Dato : 20-01-01 21:37

Jesper skrev

> [...]
>jeg kan ikke rigtig finde nogel steder hvor der eks. er oplysninger om hvad

http://asp.run4fun.dk/pulsur.asp

Venlig hilsen
Frank