SE
Fra : David Blangstrup

Dato : 14-11-01 20:05

Er der nogen her der ved, hvor jeg kan få fat i MacOS 7.1 DK til min
Mac SE?
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : compaqmaster

Dato : 14-11-01 20:17

Den vil jeg mene du kan hente på apples hjemmeside.

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-11-01 20:30

In article <NqzI7.1199$965.11334@news.get2net.dk>, compaqmaster
<compaqmaster@hotmail.com> wrote:

> Den vil jeg mene du kan hente på apples hjemmeside.
<znip>
Jeg kan i hvert fald ikke finde den. Jeg tror heller ikke, den er der,
jeg kan kun se 7.5 og opefter. Der er vel ikke nogen, der har den
liggende som kan sende den til mig?
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Thorfinn

Dato : 15-11-01 15:24

> [...]
> <compaqmaster@hotmail.com> wrote:

> Jeg tror heller ikke, den er der,
> jeg kan kun se 7.5 og opefter. Der er vel ikke nogen, der har den

Du kan også hente 7.5.3 fra

ftp://ftp.info.apple.com/Apple_Support_Area/Apple_Software_Updates/Danish/Macintosh/System/Full_Installs/System_7.5_Version_7.5.3/

og bagefter kan du så reducere 7.5.3 til noget der svarer til 7.1
http://www.accesscom.com/~gamba/753min.txt

hilsen
Sebastian

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-11-01 15:45

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> Jeg kan i hvert fald ikke finde den. Jeg tror heller ikke, den er der,
> jeg kan kun se 7.5 og opefter. Der er vel ikke nogen, der har den
Hvis du absolut (og desperat) _skal_ OS DK 7.1, kan den risikere at
havne på min FTP.
Er det aktuelt!

--
Preben
Numquam erro - umquam si errem, infitier.

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-11-01 18:11

In article <1f2x7o3.1br1ykxqntruyN%preben@SLETlokalsat.dk>, Preben
Bødker Nielsen <preben@SLETlokalsat.dk> wrote:

> Hvis du absolut (og desperat) _skal_ OS DK 7.1, kan den risikere at
> havne på min FTP.
> Er det aktuelt!

Ja tak!
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 16-11-01 11:52

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Ja tak!
> - David
Den ligger der nu
< System 7.0 CD-ROM.img>
Desværre er det en 7.0

Er bange for at jeg smidt 7.1.
Alternativt har jeg den kun på floppy og det gider jeg ikke at kopiere.

Fra : Maciek Przybyszewski

Dato : 25-11-01 23:19

jeg har orginale disketter til system 7.1 dk. skal jeg kopiere dem til dig?
det kommer til at koste en diskettepakke +porto :))
mvh. maciek

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-11-01 00:32

In article <B8272CE1.2FBD%macfreak@worldonline.dk>, Maciek
Przybyszewski <macfreak@worldonline.dk> wrote:

> jeg har orginale disketter til system 7.1 dk. skal jeg kopiere dem til dig?
> det kommer til at koste en diskettepakke +porto :))
> mvh. maciek

Mange tak, men jeg er faldet over et sted på nettet, der hedder System
6 heaven, som anbefaler at man beholder system 6 på sin SE, da det
skule være det lettest løbende, og ifølge stedet 'the best operating
system in the world'.
Tak til alle, der har hjulpet mig.
- David

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-11-01 18:51

Hej

Nej! - Det kan man ikke. Den eneste version 7, der ligger dér er System
7.0.1

compaqmaster wrote:

> Den vil jeg mene du kan hente på apples hjemmeside.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Henrik Enslev

Dato : 15-11-01 11:57

Hej
Jeg har sys 7.0 eller 7.1
Skriv direkte, hvis du stadigt leder efter det

Venlig hilsen

Henrik

henslev@mobilixnet.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-11-01 18:49

Hej David

Du kan få den hos mig, hvis du ikke allerede har fået den. Jeg har den
allerede liggende i diskettebilleder - med opdatering 3,0 og
arkivudveksling. Så send mig bare en mail, så får du den retur vedhæftet
en 'pakke'. Det eneste 'aber dabei' er, at din server skal kunne modtage
en fil på ca. 12-13mb...

David Blangstrup wrote:

> [...]

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The
World

Fra : Niels Prins

Dato : 16-11-01 05:44

In article <141120012005179225%firstname@lastname.dk>, David Blangstrup
<firstname@lastname.dk> wrote:

> Er der nogen her der ved, hvor jeg kan få fat i MacOS 7.1 DK til min
> Mac SE?
> - David
Prøv evt at tjekke http://www.lowendmac.com/macos.shtml. der er ikke
system 7.1 men en masse andre links/oplysninger om de gamle maskiner.