Tiscali Mobile sætter prisen op
Fra : Lars Christensen

Dato : 14-11-01 17:29

Nu går man her og tror at det bliver billigere og billigere at tale i
mobil telefon og så får man den her e-mail tilsendt:

Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-11-01 17:35

Lars Christensen skrev:

> [...]

Det lyder som om de skal komme med prisændringer en måned før, men så
var det måske en idé også at få det ændret på hjemmesiden (for nye
kunder).

Både taleopkald og dataopkald?

Hur?
Så vidt jeg ved var priserne 1,00 for dataopkald og 1,25 for
taleopkald? Og de har lige EN gang skrevet minutprisen stiger til
1,50?

Jeg forstår det vist ikke helt...

Mæææh!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 19:45

> [...]
> Så vidt jeg ved var priserne 1,00 for dataopkald og 1,25 for
> taleopkald? Og de har lige EN gang skrevet minutprisen stiger til

De mener jo nok, at prisen stadig er den samme, både nat og dag.... og alle
steder....

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-11-01 19:49

Bjarke Hansen skrev:

>De mener jo nok, at prisen stadig er den samme, både nat og dag.... og alle
>steder....

Ahh, forstået. Dårlig formulering fra deres side... (1,50 var indskudt
i sætningen - de burde evt. have brugt parantes).

Men hvad med dataopkald, det står der ingenting om. Stiger prisen på
dette også (fra 1,- til 1,50). En stigning på 50% - pyha! Som om de
20% på alm. mobiltelefoni ikke var nok.

Jeg undrer mig over Tiscali tør gøre dette, kunde forestille mig en
del hopper fra...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-11-01 00:23

Hej

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Jeg undrer mig over Tiscali tør gøre dette, kunde forestille mig en
>del hopper fra...

Det er måske et led i deres lukning af forretningen ? - engang sidst på
sommeren var der jo en række vedholdende rygter her om at Tiscale ville
lukke deres mobiltelefoni afd. ved årsskiftet - Og det er jo altid
nemmere at lukke en forretning hvis kunderne allerede har forladt
shoppen

Nå, det var jo nok kun nogle løse rygter, men mærkeligt nok blev det
vist ikke dementeret fra nogen side...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 15-11-01 14:41

In article <uhu5vtcvuirr0pjfn4vgvnt3l1d5v5abef@193.88.15.213>,
dont@mailme.net says...

> [...]
> shoppen
>
> Nå, det var jo nok kun nogle løse rygter, men mærkeligt nok blev det

Tiscali (Italien) har til Financial Times meddelt at deres seneste
kvartalsregnskab udviste et underskud på kr. 335 mio DKK, at 25% af
medarbejderne er afskediget, og at der generelt skæres hårdt i
omkostningerne. Tiscali skal til at tjene penge, ledelsen i Italien har
tidligere meldt ud at de dele der ikke kan blive rentable, lukkes eller
frasælges.

Mvh

Frank

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-11-01 22:52

Hej

Telmore - Frank Rasmussen <fr@telmore.dk> wrote:

> [...]
>omkostningerne. Tiscali skal til at tjene penge, ledelsen i Italien har
>tidligere meldt ud at de dele der ikke kan blive rentable, lukkes eller

Ok - Ja, men så er deres tiltag jo forståelige, de har jo også for
nyligt, som det selvfølgelig ikke er forbigået dig, forhøjet deres
priser på dial-in opkoblinger til Internettet. Ifølge diverse medier
ser der dog ud til at være break even i deres regnskab omkring dette
tidspunkt, men det gælder antagelig kun dit gamle firma/Danske afdeling.

Lad dig nu ikke forlede til at få "gode ideer" omkring prisforhøjelser
på mobiltelefoni

--
M.v.h. Ole®

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 15-11-01 23:24

On Thu, 15 Nov 2001 22:51:59 +0100, Ole Rasmussen <dont@mailme.net>
wrote:

> [...]
>tidspunkt, men det gælder antagelig kun dit gamle firma/Danske afdeling.
>
>Lad dig nu ikke forlede til at få "gode ideer" omkring prisforhøjelser

Vores pris går kun en retning Iøvrigt tror jeg ikke på at den
danske afdeling af Tiscali har breakeven, men det er sådan en helt
personlig følelse Hvad sagde seneste regnskab ?

Mvh

Frank Rasmussen