Ole Holst... hvem har handlet?
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 14-11-01 13:52

Hvem har handlet med dem? Er de pålidelige?

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Mobilfix

Dato : 14-11-01 18:23

Hej Boris
Jeg har handlet en del med Ole Holst igennem et par år og jeg har aldrig
haft noget at klage over.
Det er ikke kun et postordrefirma , så man har mulighed for at møde op i
foretningen,hvis det bliver nødvendigt
Hilsen Stephan

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 14-11-01 18:32

"Mobilfix" <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i

> [...]
> Det er ikke kun et postordrefirma , så man har mulighed for at møde op
> i foretningen,hvis det bliver nødvendigt

Hvad med rep.? Hvordan og hvorledes?

/bm

Fra : Morten Jensen

Dato : 14-11-01 18:34

Hvis det er denne side i mener www.ohmobil.dk så ser den ikke særlig aktuel
ud...
Sidste opdatering er den 07/28/2000 20:32:00

De sælger stadig Mobilix ( ! ) Mayday telefoner..... Udgåede modeller...

Morten

--
Få din mobil unlocked - 70 kr.
Kontakt mortenjensen@get2net.dk

Fra : Mobilfix

Dato : 14-11-01 19:42

Hej Morten
Ja jeg må give dig ret mht.hjemmesiden,men firmaet som sådan fejler vist
ikke noget.
Hvis man har mulighed for det , kan man jo besøge Dem på deres adresse
Vejlevej 60,7000 Fredericia.
Størrelsen på foretninger er vel så der kan ligge 4-5 Bluetel foretninger i
lokalet og der er vel ca. 25-30 ansatte.
/stephan