G450 mangler rød kanal
Fra : Peter Werner Hansen

Dato : 14-11-01 00:24

Hej med jer, jeg har et G450 som laver knuder. Jeg opdaterede Xp driverne og
byttede lidt rundt på mine to skærme og vupti, et par dage efter var der
ikke nogen rød kanal på den sekundære udgang. Jeg har prøvet alt hvad der er
faldet mig ind, men lige meget hjælper det.

Jeg har prøvet følgende.
Gen instal af driver
opdatering af grafik bios
gen instal af oprindelig grafik bios
gen instal af Win
Og selvfølgelig af "hive og flå" i kortet

Men ak nej det vil bare ikke virke er der nogle der kan hjælpe.

På forhånd tak
Peter W

Fra : Madsen

Dato : 14-11-01 01:26

"Peter Werner Hansen" <peter_werner@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Jeg har prøvet følgende.
> Gen instal af driver
> opdatering af grafik bios
> gen instal af oprindelig grafik bios
> gen instal af Win
> Og selvfølgelig af "hive og flå" i kortet

Og du har også tjekket skærmkablet og stikket, ikke?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Peter Werner Hansen

Dato : 14-11-01 19:23

> Og du har også tjekket skærmkablet og stikket, ikke?

Jo Jo, der er ikke noget galt med skærm eller kabel.
Grafikkortet har også været ude et par gange efter, men det vil bare ikke
virke ordenligt.
Kan man "brænde" en af farvekanalerne af?

Hilsen Peter W

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-11-01 22:14

Jep, det kan man godt, mit TV har i overflod af røde farver, og det er en
"farvekanal" der er futtet af.
Du må gerne få noget af min røde farve

Kim Larsen

Fra : Peter Werner Hansen

Dato : 15-11-01 19:11

> Jep, det kan man godt, mit TV har i overflod af røde farver, og det er en
> "farvekanal" der er futtet af.
Hvordan kan den uden videre det, jeg har ikke belastet den specielt, da slet
ikke på den sekundære kanal.

> Du må gerne få noget af min røde farve
Jo tak kan jeg få for en tyver blandet farve.

Hilsen Peter W