Hej!
Ved ikke helt om dette spørgsmål hører til her, men here we go:
Vi købte for ca. 9 mnd. siden en tørretumbler til ca. kr. 3500,-. Da vi er igang med en større ombygning, fik vi først sat den til for ca. 1 mnd. siden. Det viser sig at der er en fejl på den, så den skal repareres. Hos vores lokale hvidevarebutik er der ingen problemer. De ringer med det samme til deres samarbejdspartner, der skal reparere maskinen.
Reparatøren kommer ud ca. 1 uge efter, og prøver at udbedre fejlen. Han kan ikke helt finde ud af hvad der er i vejen, men gør et forsøg og siger at vi må ringe igen hvis den driller igen.
Det gør maskinen ca. 30. min efter at han er taget afsted. Vi ringer og får en ny tid, ca. 1 uge efter.
Reparatøren kommer så igen, og bruger lidt længere tid. Han kan ikke finde ud af hvad der er galt, og vil derfor skifte motor + andet.
Og her starter balladen. Delen skulle bestilles hjem! Det er nu ca. 14 dage siden, og da vi i fredags intet havde hørt, ringede vi til selskabet. Og delen er i restordre! Vi kan ikke få et estimat på hvornår delen er hjemme - der kan gå alt fra 1 uge til flere måneder før delen kommer hjem.
Det kan vi selvf. ikke leve med, men firmaet kan ikke gøre andet (og vil ikke give os en ny maskine).
Mit spørgsmål er derfor: Hvad gør vi? Efter min mening må vi være berettiget til en ny maskine.
Hvad siger I? Hvem kan vi henvende os til?
|