|
| Kommentar Fra : michael.s |
Dato : 06-03-06 21:42 |
|
de har både ret og så ikke alligevel, hvis den samme fejl opstår flere gange er det dig der har ret, men er det forskellige dele der går i stykker, har de faktisk lov til ar lave det igen og igen, dog inden for rimelighedens grænser, men sørg for at få en beskrivelse på, hvad de har lavet og hvilke dele der er udskiftet, der vil jo være fornyet garanti på disse dele, så er der jo forbruger styrelsen som kan hjælpe, min kollega har netop startet en sag den vej i gennem, de regner med en behandlingstid på 6 til 12 mdr, (et fjernsyn fra el-giganten) men god kamp, bare sørg for at have alt på skrift og bed dem om en skriftlig redegørelse over hvad de har lavet og hvornår, den kan du så passene sende videre hvis det bliver nødvendigt.
| |
| Accepteret svar Fra : lawitt | Modtaget 210 point Dato : 06-03-06 21:43 |
| | |
| Kommentar Fra : lawitt |
Dato : 11-04-06 09:30 |
|
Hej tiemaster, fik du svar på dit spørgsmål?
Mvh. Lars
| |
| Godkendelse af svar Fra : tiemaster |
Dato : 15-01-07 21:28 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|