|
| Accepteret svar Fra : RyeJensen | Modtaget 110 point Dato : 23-10-04 13:55 |
|
Når det drejer sig om varer af så lille en værdi, er der ikke så meget at gøre, når forretningen ikke reagerer på dine henvendelser, og du ikke ønsker at føre en principiel retsag .
Når butikken har e-mærket, kan du klage til udstederen af e-mærket ( www.e-maerket.dk ), og prishammeren risikerer så at miste mærket. Det ved jeg kan "anspore" forretninger til at opføre sig ordentligt.
Mvh
Jensen
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 23-10-04 16:19 |
|
Du har ud over almindelig reklamationsret over forkert vare 8 dages fortrydelsesret på Internetkøb og du kan returnere varen til:
Prishammeren
Hjortlundvej 116
6760 Ribe
Telefonnummer: 29456826
Vedlagt et brev hvor du redegør for problemet.
Der er ingen tvivl om, at du har retten på din side og firmaet bør refundere dine omkostninger da fejlen er deres.
Lad os høre hvad der sker.
Held og lykke.
| |
| Kommentar Fra : H2 |
Dato : 23-10-04 21:09 |
|
Jeg er en glad mand nu.
Jeg har lige modtaget en mail fra prishammeren.
Han skriver at han har sendt en pakke. Jeg skulde gerne have den i dag, men har ikke været hjemme endnu. så jeg håber på at det lykkes at få de rigtige vare uden prøblemer , Så jeg stadig kan anbefale prishammeren.dk som et godt sted at handle.
| |
| Godkendelse af svar Fra : H2 |
Dato : 25-10-04 17:36 |
|
Tak for svaret RyeJensen og alle jeg andre.
Nu har jeg fået de rigtige vare så i kan rolig handle ved prishammeren.dk
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 25-10-04 18:27 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|