"René Nautrup" <r.nautrup@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3d135281$0$71665$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvor gammel er den, hvis den er under et år skal du henvende dig til din
> forhandler, får at få dem til at sende den ind for dig
> "clembourn" <clembourn.news@kandu.dk> wrote in message
> news:P3HQ8.3505$va.414433@news000.worldonline.dk...
> > Er jeg den eneste der har problemer med tastaturet på min Ericsson T65?
Hvorfor dog det? En forhandler sender den jo bare videre til et værksted.
Det er nemmere, hurtigere og med en bedre ganranti for at fejlmeldingen
bliver formuleret rigtigt, hvis du selv kører hen til et værksted med den.
Prøv
www.teleservice.com der har værksteder over det meste af landet. Jeg
har selv brugt den til "brummefejlen", og det tog ½ time så var fejlen
rettet. Hvis din tlf er indenfor reklamationstiden, så koster det dig heller
ikke noget. Ring evt. og få en snak med dem først, så du ved at de har
tastaturet på lager før du besøger dem. Og husk lige den originale bon...
Der er så mange der hele tiden foreslår at man skal indlevere i den butik
man købte tingen, men det er sgu tit nemmere og hurtigere at gå direkte til
værkstedet. Da jeg indtil for et års tid siden solgte al. EDB-udstyr, var
der tit nogle der f.eks. købte Samsungskærme, der insisterede på at
indlevere den i forretningen, selv om garantien tilbød at der kom en mand
hjem til kunden og hentede skærmen for dem U/B! Så tog man sig til hovedet i
baglokalet og tænkte sit...
/Nick