Hej Kasper,
Som så ofte før i dette forum, må det igen understreges at det ikke gælder om at have den nyeste software. Faktisk skal værkstederne tage penge for at opdatere en Nokia telefon, hvis det bare er fordi kunden vil have den nyeste version software..... men men men ....
Hvis du oplever fejl på din Nokia 6310, så er vil værkstedet naturligvis reparere den og samtidig altid sørge for at du har den nyeste software. Fejl som næsten altid afhjælpes ved en software opdatering er at kunden klager over at telefonen falder ud når man er i gang med en samtale. Men naturligvis også problemer omkring dataopkobling via GRPS osv.
Til dit spørgsmål om, hvor du nemmest får den nye software så er der 2 muligheder:
1) Gå tilbage til din forhandler og lad ham sende telefonen til værkstedet - det tager natuligvis tid og du skal undvære din telefon i 8-10 dage.
2) Gå ind på denne hjemmeside under "support" og "Repartion" (nederst under repartion finder du en liste over værksteder som kan opdatere software medens du venter)
http://www.mancom.dk
Mvh. Morten - Ps. God Pinse