|
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 26-02-04 13:16 |
|
Hvilke numre taler vi om
Det kunne jo være at du har lavet nogle fejlopkald og lagt røret på - opkaldet bliver alligevel registreret.
| |
| Kommentar Fra : Guild |
Dato : 26-02-04 13:56 |
|
>nyfigen
Har oplevet det samme. På en regning stod:
Angola dato 03:35 Kr. 0,68
Vi har ingen relationer til Angola, og ikke engang hunden var vågen på tidspunktet. Derfor skrev jeg til Tele 2, for at få en sansynlig forklaring.
Jeg fik et pænt tilbagesvar med lovning om. at de 68 øre ville blive refunderet på næste regning. MEN INGEN FORKLARING.
Nu har du også gjort mig "nyfigen"
/PG
| |
| Kommentar Fra : bentjuul |
Dato : 26-02-04 13:58 |
|
Jeg har tele 2 telefonabonnement + ADSL og har haft det i flere år, men ikke været ude for det du beskriver. Men jeg har ofte været ude for at abonnement for samme måned er blevet opkrævet 2 gange. Deres betalingsservice er jævnligt i uorden, så regninger bliver opkrævet senere og så pålægger de kunderne en rente for for sent indbetalt. Det er galt igen her i marts med deres betalingsservice. Det kan ikke betale sig at ringe til deres kundeservice, de er flinke nok, men der sker intet. Jeg har idag via rekommanderet brev opsagt mit ADSL hos tele 2, samt meddelt dem at jeg har afmeldt betalingsservice for dem, idet jeg vil have styr på hvornår regningen bliver betalt, samt jeg vil have de renter tilbage som de uretmæssigt har opkrævet.
Mange steder kan man læse om kundernes utilfredshed med tele 2, så et godt råd er, skriv til dem, bare alm. brev, men send det fra posthuset, for der kan du få en kvittering for brevet for blot 5 kr.
//bentjuul
| |
| Kommentar Fra : alka |
Dato : 26-02-04 16:34 |
|
Jeg har haft Tele 2 siden 1996. Jeg kontrolerer mine regninger hver gang. Jeg har endnu ikke oplevet opkrævning for noget jeg ikke har konstateret, at jeg har haft ringet til. Nogle nr. kan jeg undre mig over, men når jeg så undersøger dem, ja, så er den go' nok!
Den eneste fejl jeg har haft var. for et par mdr. siden, hvor de havde glemt momsen - det gjorde jeg dem opmærksom på - og det blev så opkrævet på næste regning.
MEN de er også nok ved at blive for store!
Jeg har lige opsagt mit ADSL, da de kun leverer ca. 97% i download og 63% i uoplad af 128/528 mbit. De har til gengæld også modregnet en måned på 340 kr. fair nok for dem og mig.
| |
| Godkendelse af svar Fra : nyfigen |
Dato : 26-02-04 18:40 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|