/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Gentagelser
Fra : sdam
Vist : 1046 gange
200 point
Dato : 13-10-11 08:21

Vi fik et problem i går - i vores maillboks - der går på at samme "autosvar" fra samme leverandør (info@nordea.dk), kommer igen og igen døgnet rundt med 3 minutters mellemrum:

De har kontaktet Nordea på mail-adressen info@nordea.dk, hvorfra vi desværre ikke kan besvare Deres henvendelse.
Følg venligst nedenstående link og brug vores kontakt facilitet:

You have mailed Nordea at the address info@nordea.dk, wherefrom we are unable to reply:
Please follow the link to our contact facility:
https://www.nordea.dk/sitemod/modules/forms/index.aspx?formid=7884df35-360a-43c3-a2b2-4b8f72ccf115&product=Skriv%20til%20webmaster

NORDEA


Hvordan f..... kommer vi ud af dette - uden at skal ulejlige Nordea??

 
 
Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE


Dato : 13-10-11 08:24

Du skal kontakte Nordea, hvis det ikke er dit mailprogram som sender til dem og de så sender et autosvar.



Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : webnoob


Dato : 13-10-11 18:33

Ring til nordea.

Accepteret svar
Fra : lenemd01

Modtaget 200 point
Dato : 14-10-11 08:47

du skal kontakte Nordea, det er nok deres autosvar / server der kører i ring.

Godkendelse af svar
Fra : sdam


Dato : 14-10-11 08:48

Tak for svaret lenemd01.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste