|
| Accepteret svar Fra : vic200 | Modtaget 60 point Dato : 09-05-11 09:27 |
|
Det er fordi du ikke er koblet på nettet.
Du kan have glemt at taste din pin-kode, telefonen er defekt m.m.
Derfor kan du kun foreta nødopkald (112). dette kan gøres uden penge på diverse kort.
Kontakt fejlmelding hos det teleselskab du har.
vic200
| |
|
Prøv i fø'rste omgang at slukke din telefon og tænd den igen.
Hvis det ike hjælper, så kan det være enten dit simkort eller din telefon der er deffekt, sæt kortet i en anden telefon, hvis det afhjælper fejlen, så er der noget galt med din telefon, hvis det ikke hjælper, så er det nok dit simkort der er dødt.
| |
| Kommentar Fra : lham |
Dato : 09-05-11 17:28 |
|
SIMKORT:
har haft simkort ude og i igen-ingen forskel , men det kan vel ikke være dødt da jeg kan se min"telefonbog"
Power on /prøvet og batteri ude/inde
Desværre har jeg ikke adgang til en anden telf.
Jeg bruger den rigtige kode.
Jeg kan modtage SMS-er
| |
|
Selvom du kan få adgang til lageret på simkortet, så kan det sagtens være defekt, så det ikek får kontakt med HLR'en (databasen hos din operatør)
| |
| Kommentar Fra : lham |
Dato : 10-05-11 06:20 |
|
Jeg har tidligere oplevet at i kraftigt højtryksvej ( som vi jo har nu omgivet af 3 kraftige højtryk) har der været problemer med dårligt signal både på radio og tv signaler -kan det evt være det der er problemet da jeg pt befinder mig i CBB yderområde hvad dækning angår ?
Måske er det noget vrøvl der lige faldt mig ind.
| |
| Godkendelse af svar Fra : lham |
Dato : 17-05-11 06:08 |
|
Tak for svaret vic200.
kontaktede operatøren , de var ved at ændre på sendere i det område, dette i kombination med kraftigt højtryksvejr kunne give en sådan fejl. Nu virker det igen.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|