|
| +Standardklienten til e-mail er ikke Fra : finnhans | Vist : 4364 gange 200 point Dato : 15-12-10 18:04 |
|
Når jeg forsøge at svare på en link til "kundeservice o.l." får jeg følgende melding:
"Windows Internet Explorer
Handlingen kunne ikke udføres, da standardklienten til e-mail ikke er installeret korrekt"
Men jeg har ingen problemer, når jeg bruger "min egen indgang - min udbyder er Telenor" og jeg har prøvet at geninstallere Explorer men med samme resultat.
Kan nogen hjælpe mig ud af dette problem?
Finn
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 15-12-10 18:34 |
|
Prøv dette
Start > Angiv programadgang og -standarder
eller
Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer > Angiv programadgang og -standarder.
Klik på brugerdefineret og find dit mail program og marker det. Klik OK
| |
| Accepteret svar Fra : EXTERMINATOR | Modtaget 200 point Dato : 15-12-10 22:53 |
|
Citat jeg har prøvet at geninstallere Explorer |
Øhhh mon ikke du mener IExplore, det andet er jo lig med en geninstalering af windows
explorer(stifinder på dansk) er jo en grundlæggende del af styresystemet
bruger du webmail, så virker det ikke det med at klikke på et link på en hjemmeside, det kræver at du bruger et postprogram på computeren
| |
| Godkendelse af svar Fra : finnhans |
Dato : 19-12-10 09:29 |
|
Tak for svaret EXTERMINATOR.
Jeg bruger webmail - jeg ville godt dele points mellem jer begge - men det kan man tilsyneladende ikke
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|