|
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 09-07-09 11:14 |
|
Det kan jo godt være rigtigt at mange er ramt......teknik i en nøddeskal.
Men hold gryden varm
| |
| Accepteret svar Fra : Eyvind | Modtaget 70 point Dato : 09-07-09 11:23 |
|
Jeg har ikke home trio.
Men jeg opgraderede hastigheden for længe siden..........................så kom der udfald
nedgradering.........................så kom der udfald.
Det viste sig at der var for langt hen til til et knudepunkt, så de satte den yderlgere ned.
Heldigvis havde jeg en tekniker ude og måle alle mine ledninger - ingen fejl hos mig.
Han fandt så ud af at der lige var et knudepunkt tættere på mig og at der lige var 4 linier tilbage.
Jeg er nu koblet på den linie og det går strygende med denne opkobling 2Mbit/512Kb
Ps. linien blev lige testet til at kunne køre 40 Mbit .......................men det har jeg vist ikke råd til.
For mig er det for dyrt med home trio - så vil jeg hellere ofre lidt på digitalconvertere, eller købe et nyt TV i Tyskland / Sverige.
| |
| Kommentar Fra : pabloj |
Dato : 09-07-09 12:28 |
|
Jeg har fået home trio først i maj, der har 1 gang ikke været billed på i ca. 10 minutter, ellers har det virket okay.
Jes
| |
| Kommentar Fra : pk2dk99 |
Dato : 09-07-09 16:28 |
|
Hej med dig
Ja vi har også home trio og har haft problemer med den forbin i starten. Vores telfon var død for ca 1 uge. Men så virker det igen. Nå man ser tv kanler så internet hastihed falder med det samme.
Ellers det er ok men ikke bedst.
mvh
pk2dk99
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 09-07-09 18:12 |
|
Vi kan ikke bruge en med lavere hastighed, så er der ingen go i puterne eller tv'et
I starten havde vi betalt for 20mbit/1mbit for det blev vi lovet vi godt kunne få... sådan noget hø... og vi kunne se at vi kun havde 16mbit... så satte vi den ned til 10 mbit... og vi bor meget tæt på centralen
Nu har vi prøvet tv'et af... utallige udfald, det er simpelthen ikke til at se på
Ingen andre der er så generet af udfald som os?? De kan rende og hoppe, jeg vil ikke ha' det, hvis manden hele tiden skal vækkes af de udfald
Nu har vi bundet os for et halvt år.... men mener i ikke at vi er berettiget til at blive opsagt i utide, når de ikke kan leverer varen??
| |
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 09-07-09 18:23 |
| | |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 15-07-09 08:19 |
|
Nu fandt vi så ud af, at det ikke var et generelt problem for alle TDC home trio kunder
Der er kommet mange flere udfald, så vi har faktisk droppet at se tv
Igår fik vi nok, ringede til TDC og sagde at de godt kunne hente deres møj, og ellers framelde os
Øjeblikkeligt kom der andre boller på suppen... nu var det ikke længere et generelt problem ..
Sidst vi talte med dem, kunne vi få en tekniker ud den 26.7... for lidt efter at få af vide at det var et generelt problem og at der ikke ville komme en tekniker ud
Igår, fik vi med det samme af vide at der ville komme en tekniker i morgen.... og sent i går aftes blev vi ringet op, at de har fundet ud af at fejlen ikke er hos os, men et sted mellem os og centralen
Nu må vi se om det bliver bedre, ellers så melder vi den pakke fra
| |
| Godkendelse af svar Fra : Nordsted1 |
Dato : 28-07-09 18:57 |
|
Tak for svaret Eyvind.
Hov jeg havde helt glemt dette spørgsmål... det er tegn på at det hele virker uden larm hele tiden
TDC kom en dag før lovet, fejlen var hos os, men hvor er ikke til at vide, han skiftede så godt som alt "isenkrammet" ud på en gang
Også tak til jer andre
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|