Det er nu nok TDC der ikke ved hvad de taler om.
En søgning på nettet giver dette resultat:
http://support.ipswitch.com/kb/WSK-19980714-EM36.htm
http://www.ccsoftware.ca/mdaemon/support/Winsock_error_11001.htm
http://www.twsc.co.za/winsockerror.php
http://www.sockets.com/err_lst1.htm#WSAHOST_NOT_FOUND
Et sammendrag er, at domænet simpelthen ikke kan findes (big suprise)... Årsagen er lidt mere tvivlsomt. Der angives alt fra "manglende internet forbindelse" til fejl i WINSOCK32.DLL, eller rettere at denne ikke kan finde/connecte til den maskine der er tale om.
Jeg kan kun gætte, men eftersom du har haft forbindelse tidligere, og at du nok ganske udmærket er klar over om du er online eller ej, så ligger fejlen ved TDC... Og det skulle ikke undre mig, om den løser sig selv eller at de fejlretter...
Og ja, en fejl kan løse sig selv. Er der tale om at WINSOCK ikke får fat i den pågældende maskine, så opdateres denne maskine ikke i TDC interne DNS (og heller ikke ud af til) hvorfor maskinen simpelthen ikke eksistere.
Derfor vil jeg anbefle at du blot prøver senere...., virker det stadig ikke, så kontakt TDC igen...
Prøv også lige for god ordens skyld, om du kan logge på FTP'en med at andet program, så du er sikker på det ikke er din egen WINSOCK der er problemer med.
mvh
Benkvist