/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
CableTalk
Fra : klanger
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 26-05-07 21:03

Er den heldige ejer af CableTalk fra TDC...

Har været inde på deres sider for at finde hjælp, men....

Når man ringer mit IP nummer op får man beskeden...nummeret eksisterer ikke..!!!!!!

Er der andre der har problemer med CableTalk i øjeblikket?

Er der evt. en der har en idé hvor fejlen ligger......selv er jeg ret sikker på et fejlen ligger hos TDC, og så man jo bare vente på de står op i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men denne vej var da lige et forsøg værd!

Og i kan jo ikke sidde ved pinsefrokosten hele dagen...

 
 
Kommentar
Fra : paperboy


Dato : 26-05-07 21:35

Du har penge på din cabletalk konto ?

Kommentar
Fra : klanger


Dato : 26-05-07 22:14

Ja jeg har tjekket.....

Kommentar
Fra : severino


Dato : 26-05-07 22:55

Citat
Og i kan jo ikke sidde ved pinsefrokosten hele dagen...

Det gør vi da heller ikke, man skal da ud og s.... (aflevere stort og småt en gang imellem)!

Kommentar
Fra : severino


Dato : 26-05-07 22:57

Har TDC ikke en side, hvor du kan se status på Cabel Talk ???

Kommentar
Fra : klanger


Dato : 27-05-07 08:47

Jo jeg mener at have tjekket alt på deres sider...så er spændt på hvad forklaringen er når (hvis) jeg får fat i dem her i formiddag..!

Og så hedder det altså ikke Cabel Talk...Severino.....så frokosten har åbenbart været god???


Kommentar
Fra : klanger


Dato : 27-05-07 10:30

Til orientering:

Så har jeg haft fat i TDC CableTalk support............og de fandt fejlen...men...

De fortalte at det skyldtes en fejl med porteringen..altså da jeg skiftede fra et tidligere IP telefoni selskab og valgte at beholde det "gamle" nummer porterer man mellem selskaberne, og det har så virket i flere måneder....men er fejlen NU!

Og nu kommer den bedste (værste)...TDC har ikke en medarbejder på arbejde der kan ordne dette problem nu...og må (siger de) vente til tirsdag....!!!!!!!

SERVICE er åbenbart en "by i Rusland" for TDC...og hvad gør man når man er "tvunget" ind i selskabet igennem ens boligforening?

Jeg må indrømme at jeg er men hvad hjælper det......klage ja men til hvem? Og jeg får jo ikke forbindelse til omverdenen via CableTalk før af den grund, åbenbart...!!!!!!!!!!!!!!!

Men go' pinse til alle jer derude.....

Er der et sted på nettet hvor man kan komme af med sin vrede?????

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-07 14:23

Citat
Er der et sted på nettet hvor man kan komme af med sin vrede?????

Ja det er der nok, men det hurtigste er nok, at åbne det lokale windows, og råbe det ud til alle naboerne! Og så koster det ikke noget i strøm!

Kommentar
Fra : klanger


Dato : 29-05-07 15:31

Ja i må undskylde jeg skriver igen, men..............

I dag tirsdag efter 3 dage uden telefon, stadig ikke sket en ski..

TDC Cable Support siger "bare" det er en porteringsfejl og skal skrive rundt!!!! til alle selskaber først, og så skal disse selskaber vende tilbage..... ved ikke hvad selskaber de mener...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men vi må håbe DE har forstand på telefoni......

Og min telefon...ja død....mon ikke man skulle skifte abonement, nå det kan jeg jo ikke...

Til orientering blev mit nummer porteret fra Telsome over til TDC for over et halvt år siden...så det er jo ikke et rigtigt TDC nummer, sååååååååååååå mon der ligger noget begravet der, nå nej TDC slår jeg meget på der gode service...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Godkendelse af svar
Fra : klanger


Dato : 09-06-07 07:43

Tak for svaret severino. Du får sg'u pointene, for det du støttede mig i min arrighed over TDC...!!!

Og når nu konen ikke gad høre på mig mere...!!!!!

De har nu efter 14 dage fundet fejlen.............!!!!!!!!!!!!

Kan dog ikke få at vide, hvad fejlen skyldtes....men en supporter "fristede" sig til, at sige at en nok havde trykket på den rigtige knap...!

Men nu har jeg da min telefonlinie igen, og skal jo nok ikke forvente den store kompentation fra TDC p.g.a manglende telefon i 14 dage....!!!!!!

Go' weekend

Kommentar
Fra : severino


Dato : 10-06-07 00:22

Det du har sparret i de 14 dage, er vel også en slags kompensation

Kommentar
Fra : klanger


Dato : 26-08-07 11:58

Hej

Godt nok et gammelt indlæg, men......

Jeg bliver nødt til, at fortælle om TDC endog meget fine service i denne "sag"

Modtog fornylig en pakke med posten og kunne ikke umiddelbart se hvor pakken kom fra....

Stor var min overraskelse da jeg åbnede pakken og der var 2 fl. rødvin og et kort fra TDC med en undskyldning på behandlingen af mit CableTalk problem...

Nu bare nysgerrig...er der andre der har haft samme oplevelse med TDC...jeg havde i hvertfald ikke hørt om tidligere tilfælde!



Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste