Har du problemer med en uforståelig internet regning ekller en telefonregning som lyder helt hen i vejret og teleselskabet ikke er til at snakke med kan du benytte følgende vejledening, som du finder på forbrugerklagenævnets hjemmeside :
http://www.fs.dk
klik på forbrugerklagenævnet
Her står der :
---------------------------
Teleområdet
Som ved alle andre klager skal der først reklameres til teleselskabet. Hvis en telefonisk henvendelse til teleselskabet ikke giver noget resultat, bør man klage skriftlig, bl.a. for at sikre bevis for, at du har klaget inden rimelig tid efter, at du har eller burde have konstateret det forhold, som du er utilfreds med.
Hvis teleselskabet fortsat afviser klagen, kan du herefter klage til enten Forbrugerklagenævnet eller Telestyrelsen.
-------------------------------------------
sådan klager du :
http://www.fs.dk/klager/klagsaad.htm
Telestyrelsen :
http://www.tst.dk/
Her er en klagevejledning hos telestyrelsen :
http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024617