Kære brugere. Dette er mere en advarsel end et tip. Før I overvejer at tegne abonnement hos Tellio får I lige min historie:
Jeg tegnede abonnement i April 2006, og bad dem samtidig portere mit gamle nummer. Her i August er det endnu ikke lykkedes, og nu gider jeg dem ikke mere !!
Hvis jeg henvender mig til dem på telefon, lover de mig, at det er lige ved at være der, og ikke kan vare så længe.
Jeg har vel ringet til dem 10-15 gange nu, og rykket for det. Deres medarbejdere er for de flestes vedkommende fuldstændigt inkompetente. For det meste undskylder de sig med, at det ikke lige er "mig" der sidder med porteringerne, men ham der har med det at gøre ringer til dig i morgen kl 12. Det gør han nu aldrig !!!
Idag, den 17 August prøvede jeg så for sjov at ringe til min afgivende teleoperatør, og spørge om Tellio overhovedet havde anmodet om at få mit nummer, dertil svarede de, at det havde Tellio ikke, på trods af, at en af Tellios medarbejdere mundligt har bekræftet at have talt med min afgivende operatør.
Med andre ord: Tellio er fulde af L . . T. Hold jer fra dem, hvis I vil have IP-telefoni, og vil beholde jeres gamle nummer
|