Gennemsigtige icon titler
Fra : Jan Holm

Dato : 13-11-01 13:30

Hej

På mine icon titler er der denne her hvide baggrund. Er det muligt at fjerne
den således at det er den samme farve som desktoppen ?

MacOs 8.6

Bruger ikke denne gruppe så meget men jeg ville mene at det var på tide at
få nogle flere mac grupper ?

edb.os.mac
edb.software.mac
edb.hardware.mac

ville være en fordeling der ville være til at overskue.

Mvh Jan Holm

Fra : Christian Bech

Dato : 13-11-01 14:54

In article <B816D0BD.3C372%audio@parkholm.dk>,
Jan Holm <audio@parkholm.dk> wrote:

> [...]
> edb.software.mac
> edb.hardware.mac
>
> ville være en fordeling der ville være til at overskue.

For guds skyld nej. Flowet er ikke større end det kan klares inden for
en enkelt gruppe, og jeg er bange for, at vi ville komme til at futte
rundt mellem grupperne for at finde den rette.

I dag er vi priviligerede fordi vi med dk.edb.mac faktisk ligger højere
i hierarkiet end vi burde. Tilsvarende ligger andre en tak længere ude
under dk.edb.system.*

Hvorfor vil du egentlig have en opsplitning?

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-11-01 19:16

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> I dag er vi priviligerede fordi vi med dk.edb.mac faktisk ligger højere
> i hierarkiet end vi burde. Tilsvarende ligger andre en tak længere ude

enig.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 13-11-01 16:26

> [...]

> På mine icon titler er der denne her hvide baggrund. Er det muligt at fjerne
> den således at det er den samme farve som desktoppen ?

Hent (og installer) udvidelsen OpColourLight på
<www.powerbook.org/cybernet/>

--
mvh.
Mogens Thyregod