Have program
Fra : P&H

Dato : 13-11-01 11:11

Jeg skal til at lave ny have og søger et program eller links der kan hjælpe
mig med planlægningen eller redigering af haven.

venlig hilsen
Per.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-11-01 12:25

On Tue, 13 Nov 2001 11:11:02 +0100, "P&H" <henry@tv.dk> wrote:

>Jeg skal til at lave ny have og søger et program eller links der kan hjælpe
>mig med planlægningen eller redigering af haven.

Sierra Landdesigner skulle være godt. Der er en anmeldelse på
http://www.gartneriet.dk/artikler/artikel/2/ - godt nok af version 5,
men det er da en start. Programmet er oppe i version 7 nu.

Jeg har selv flere gange overvejet at anskaffe det, men det er aldrig
blevet til noget.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jan H.

Dato : 13-11-01 13:57

Hej

Jeg har lige købt Landdesigner 7 (3cd), og dette kører ikke særligt stabildt
på mit 2000 pro styre system. men ellers kan det kun anbefales.

MVH Jan H.
http://www.graphic-fantasy.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-11-01 15:31

On Tue, 13 Nov 2001 13:56:37 +0100, "Jan H." <jan@itco.dk> wrote:

>Jeg har lige købt Landdesigner 7 (3cd), og dette kører ikke særligt stabildt
>på mit 2000 pro styre system. men ellers kan det kun anbefales.

Hvor har du købt den og hvad måtte du give for den?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jan H.

Dato : 13-11-01 23:45

Hej Mads

> Hvor har du købt den og hvad måtte du give for den?

Jeg købt det gennem en grossit jeg handler med i koien og jeg gav omkring
550 kr. for det incl. moms og fragt. Men jeg har set på nette til ca. 495.
kr men så kommer der vel også fragt og porto på, jeg kan desværre ikke finde
linket.

Du må vend tilbage hvis jeg skal lede vidre efter det til dig.

MVH
Jan@koien.dk
http://www.graphic-fantasy.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-11-01 09:36

On Tue, 13 Nov 2001 23:44:30 +0100, "Jan H." <jan@itco.dk> wrote:

> [...]
>linket.
>
>Du må vend tilbage hvis jeg skal lede vidre efter det til dig.

Naahh.. ellers tak.
Selv om det da ellers lyder billigt.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-11-01 22:04

> [...]
> men det er da en start. Programmet er oppe i version 7 nu.
>
> Jeg har selv flere gange overvejet at anskaffe det, men det er aldrig

Det har jeg, og det koster en hulen bunke tid at sætte sig ind i. Indtil nu
er det i hvert fald ikke lykkes mig at få lagt havens omrids med hus bare
nogenlunde korrekt ind - den kan ikke finde ud af det med målene, når man
trækker linierne, så det er rent gætværk hvordan størrelsesforholdet ender.
Planterne er jeg ikke nået til - det var nemmere at kigge i kataloger og så
beslutte sig på den måde.

Mvh Maria