Lån af skod 10 Mbps hub i Stork
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-11-01 09:54

Subject lånes for en kortere periode til test af HP udstyr.

Spørg mig ikke hvorfor det skal være en skod hub, men det skriver
oraklet fra Greve.

Jeg henter pronto.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-11-01 10:22

> Spørg mig ikke hvorfor det skal være en skod hub, men det skriver
> oraklet fra Greve.

det er vist stort set lige meget hvilken, bare den ikke auto-sence'r
mellem 10 og 100Mbit.

jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg har en skod-swich i stil med din -
den var billigere end en 10/100Mbit hub.

hvis det skal gå stærk, kan en brugt 4ports 10Mbit hub typisk fås for
100kr - Mange pushere sælger en pakke med 2*PCI kort + en 10Mbit hub for
250kr (starter kit)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-11-01 11:11

> det er vist stort set lige meget hvilken, bare den ikke auto-sence'r
> mellem 10 og 100Mbit.

Altså selv ser om det er 10 eller 100 Mbit

> [...]
>
> hvis det skal gå stærk, kan en brugt 4ports 10Mbit hub typisk fås for
> 100kr - Mange pushere sælger en pakke med 2*PCI kort + en 10Mbit hub for

På Falkoner Alle ? For så er jeg kørt nu. Har du forslag ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-11-01 11:38

> Altså selv ser om det er 10 eller 100 Mbit

= Auto sence.

Du skal have fat i én der kører 10Mbit og ikke auto-sencer. Hvis det er
en 10/100Mbit skal du manuelt kunne skifte mellem 10 og 100Mbit.

ikke lige på stående fod.

Fra : Simon T

Dato : 13-11-01 15:15

Du skal da være velkommen til at komme forbi og låne min... Det er en
ganske almindelig 4 ports 10Mbit hub (med uplink). Jeg bor på Jagtvej...

Med venlig hilsen

Simon T

simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-11-01 16:46

Simon T <simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk> wrote:

> Du skal da være velkommen til at komme forbi og låne min... Det er en
> ganske almindelig 4 ports 10Mbit hub (med uplink). Jeg bor på Jagtvej...
>

> Med venlig hilsen
>
> Simon T

Kanon - der er jeg lige kørt forbi for 5 minutter siden.

Kan jeg ringe til dig ?

Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-11-01 17:05

> [...]

> Du skal da være velkommen til at komme forbi og låne min... Det er en
> ganske almindelig 4 ports 10Mbit hub (med uplink). Jeg bor på Jagtvej...

Simon hvis du gider så har jeg 26 730 500, så kommer jeg og henter den.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/