Hjælp. G4 PowerBook kan ikke se
Fra : VJJ

Dato : 12-11-01 17:42

scsi via adaptec kort
termineret
genstartet
?

Fra : Simon T

Dato : 12-11-01 20:33

VJJ <oddesund@paradis.dk> wrote:

> scsi via adaptec kort
> termineret
> genstartet
> ?

....og så lige lidt mere info???

Brænder mærke? Hvilken adresse har den fået? Virker andre SCSI-enheder
med kortet etc...

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : VJJ

Dato : 12-11-01 22:30

brænder = lacie
adresse... øh... 4
men toast kan ikke finde/mounte
scsi pci kortet er fra adaptec, og virker fint med fx min scanner
findes måske en særlig driver til enten drev eller kort???

ps - er første gang jeg forsøger at forbinde cd-rw drevet med g4´eren

tak for den gode vilje, simon;)

johs

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-11-01 22:59

> [...]

> findes måske en særlig driver til enten drev eller kort???
>
> ps - er første gang jeg forsøger at forbinde cd-rw drevet med g4´eren

dukker både kort og brænder op i Apple Systemprofil?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Fra : VJJ

Dato : 12-11-01 23:16

ja - (desværre... eller hvad?)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-11-01 23:53

VJJ <oddesund@paradis.dk> wrote:

> ja - (desværre... eller hvad?)

Har du installeret Toast-Reader udvidelsen?

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-11-01 23:32

In article <3BF03F53.32B11B07@paradis.dk>, VJJ <oddesund@paradis.dk>
wrote:

> men toast kan ikke finde/mounte
> scsi pci kortet er fra adaptec,

Se efter om der er en firmware opdatering til dit kort.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk