TV-udsendelse
Fra : Jette Mogensen

Dato : 12-11-01 17:16

For dem der kan se svensk tv 1, vil jeg gøre opmærksom på gode program Mat
med kokken Tina Nordstrøm. Det kommer hver mandag klokken 21:3o.Der er også
en fin hjemmeside på svensk tv1, hvor man kan abonnere på opskrifterne.

m.v.h Jette

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 13-11-01 07:29

"Jette Mogensen" <jette.mogensen@os.dk> skrev följande i meddelandet...

> [...]
> Mat med kokken Tina Nordstrøm. Det kommer hver mandag klokken 21:3o.
> Der er også en fin hjemmeside på svensk tv1, hvor man kan abonnere på

Ja, hende Tina Nordström har jeg også lagt mærke til nogle gange, hun
ser ud til at have fod på det, og er samtidig behagelig, rolig og let
forståelig i sin fremgangsmåde.
www.svt.se/mat

Ved samme lejlighed vil jeg også fremhæve norsk tv (NRK1), for deres
mad-program "BarmenY" -med Lars Barmen som kok (hver onsdag, ellers).
Han er også ret behagelig, både at se og høre på. Programmet holder
desværre pause i øjeblikket, men starter op igen d. 19. december, hvor
han skulle diske op med en særlig julespecial udgave.
www.nrk.no/kanal/nrk1/barmeny

PS: Se også fx Barmens pizza-opskrifter:
www.nrk.no/magasin/fakta/mat/1398795.html

--
Mvh.
Peter W. Bosse