Outlook og bouncing
Fra : Thøger

Dato : 10-11-01 12:43

Mail i OS X har den lækre funktion at man kan bounce junkmail, så dem der
sendte får en mailer demon.. kan Outlook Express også det?

/Thøger

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-11-01 13:08

In article <B812D14E.16E7%tterp@mac.com>, Thøger wrote:
> Mail i OS X har den lækre funktion at man kan bounce junkmail, så dem der
> sendte får en mailer demon.. kan Outlook Express også det?

Nja, du kan jo altid ændre din afsender adresse...

Men jeg tror ikke det hjælper meget, normalt skal man jo gå til
en eller anden webside, eller også sorterer de mailerdaemon
fra i de mails der kommer tilbage.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-11-01 14:17

In article <slrn9uq64h.k9l.bendtsen@brok.diku.dk>,
bendtsen@diku.dk (Jon Bendtsen) wrote:

> Men jeg tror ikke det hjælper meget, normalt skal man jo gå til
> en eller anden webside, eller også sorterer de mailerdaemon
> fra i de mails der kommer tilbage.

I loggen fra min mailserver kan jeg se at det ikke hjælper.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Maciek

Dato : 10-11-01 15:55

in article B812D14E.16E7%tterp@mac.com, Thøger at tterp@mac.com wrote on
10/11/01 12:42:

> Mail i OS X har den lækre funktion at man kan bounce junkmail, så dem der
> sendte får en mailer demon.. kan Outlook Express også det?
>
> /Thøger

ha ha så tror jeg at jeg går over til mail igen (var ellers lige startet på
entourage)

Fra : Zorilla

Dato : 10-11-01 17:00

Desværre så skal Mail jo altså lige vide hvem den skal sende mailen retur
til, og da afsenderadressen op junkmail praktisk talt altid er ugyldige så
ender man i langt de fleste tilfælde med at få mailen retur igen med besked
om at den ikke kan sendes

Peter

Fra : Thøger

Dato : 10-11-01 17:45

in article lacH7.2899$Gt.187647@news000.worldonline.dk, Zorilla at
zorilla@mac.com wrote on 10/11/01 17:00:

> [...]
> ender man i langt de fleste tilfælde med at få mailen retur igen med besked

Good point :)

/Thøger

Fra : Jesper

Dato : 10-11-01 21:31

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Mail i OS X har den lækre funktion at man kan bounce junkmail, så dem der
> sendte får en mailer demon.. kan Outlook Express også det?
>
> /Thøger

Du kan lave et Applescript til OE for at bounce spam
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,