Kik også på hvad IT butikken har forpligtet sig til i E-mærket.
Jeg har nu altid fået en god behandling i IT-butikken. Prøv at snakke med
dem og få en anden varer.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
"// Overby" <overby@sport.dk> wrote in message
news:3beeccef$0$225$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Du nægter at give mig mine penge tilbage, jeg har snakket med dem. De
> siger
> > at det eneste jeg kan gøre er at vente på at de får mit bundkort hjem,
de
> > ved dog ikke hvor længe det vare.
>
> i dk.videnskab.jura kan de nok hjælpe dig mere.
>
> Men da det drejer sig om en kompliceret vare, så har forretningen længere
> tid at reparere det. Men 7 uger er vel i overkanten.
>
> Du kan få hjælp hos forbrugerstyrelsen og læser uddrag fra lign. sager
og
> mange andre) på
www.fs.dk
>
> Daniel
>
>