Apple Pro Speakers
Fra : MacMan

Dato : 09-11-01 19:26

Hej,

Er det korrekt forstået at jeg ikke kan benytte Apples Pro Speakers med min
Pismo?
I så fald, er der omveje der gør det muligt, eller evt. nogen der kender
nogen der ligner (skal være små, lydkvaliteten er ikke alt afgørende, det
vigtigste er at de kan være på skrivebordet

- Morten

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-11-01 01:26

Hej Morten

MacMan wrote:

> Er det korrekt forstået at jeg ikke kan benytte Apples Pro Speakers med min
> Pismo?

Svjv, ja, så kan du ikke bruge dem.

> I så fald, er der omveje der gør det muligt, eller evt. nogen der kender
> nogen der ligner (skal være små, lydkvaliteten er ikke alt afgørende, det
> vigtigste er at de kan være på skrivebordet

Jeg mener heller ikke, at man kan tilpasse dem, men jeg er ikke helt sikker.

Men et godt alternativ kunne være et sæt Trust SoundWave 1000Plus. Det er en
subwoofer med to satellitter. Str. på satelliter er ca. 10(B)x20(H)x15(D).
Subwooferen er samme højde men ca. 12cm bred og 16cm dyb. Udover et flot
design, så har de en fremragende lyd, der rent faktisk kan bruges som
monitorer til lydoptagelser og -redigering. Udgangseffekten er ca. 2x15w DIN /
2x18w IEC med ca. 2x160w PMPO v/1ohm. Sættet koster ca. 900kr. normalt men kan
formentlig skaffes billigere.

Da du jo bor i Århus området, må du gerne komme ud og se og høre dem. Så
kontakt mig bare, hvis det har din interesse.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : MacMan

Dato : 11-11-01 15:28

I brevet "3BEC73F9.72726439@mail1.stofanet.dk" skrev Erik Richard Sørensen
(kml.ers@mail1.stofanet.dk) den 10/11/01 1:25:

> [...]
>
> Da du jo bor i Århus området, må du gerne komme ud og se og høre dem. Så
> kontakt mig bare, hvis det har din interesse.

Tak for tilbudet, men jeg fandt et par søde små sølv Sony højttalere i byen
til 150,-, de er rigtig lækre. De kan ikke spille så højt (ingen
forstærker), men det er rigelig til spil - i hvert fald Bubble Trouble og
den slags som jeg spiller

- Morten