Install af 9.1 på G4 733 med Superdrive
Fra : *nico*

Dato : 09-11-01 09:23

Hej Gruppe..

jeg er røget ud i lidt morgenknas
Jeg har været nød til at formatere en mac G4 733
da den var meget mystiskt. Men nu har jeg følgende problem.
Jeg har formateret til nuller ( komplet )
men kan ikke starte op på min org. OS 9.1 cd.
Jeg kan godt starte op på cd´en fra min Powerbook G4.

Jeg er ikke intreseret i at bruge tilbagekopier cd.

Er der nogen her der ved hvorfor jeg ikke kan starte op på 9.1 cd´en !?

cden fejler ikke noget Har også prøvet med 9.0 og 9.04
Får en 9.2.1 ind af døren lidt senere, men vil gerne igang

mvh
Nicolai !

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-11-01 10:04

*nico* <npe@at.mac.com> wrote:

> Er der nogen her der ved hvorfor jeg ikke kan starte op på 9.1 cd´en !?

har du evt. opgraderet firmware?

(jeg mener dog ikke at det skulle være et problem med 9.1 CD'ere)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Fra : *nico*

Dato : 09-11-01 10:47

"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote in message

> har du evt. opgraderet firmware?
>
> (jeg mener dog ikke at det skulle være et problem med 9.1 CD'ere)
>
> --
> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

Hej Morten

Jeg har ikke opdateret firmware på den.
Jeg kan dog godt starte op på en osX 10.3 skive.

jeg har dog prøvet at snyde den. Jeg startede op på min powerbook restore
cd.
Så kopierede jeg systemmappen fra cden ind på min disk, og hentede 9.2.1
opdaten fra min Powerbook. men jeg er ikke sikker på om den nu mangler
noget. ved du evt. det ?

mvh
Nico