Unlock 3210 i Frederikshavn
Fra : Per Olsen

Dato : 07-11-01 22:33

Er der nogen der kan det ?

PE® =SEN

Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-11-01 23:22

jeg kan hjælpe dig hvis du gider køre til randers ellers kan du sende den
til mig
mvh Thomas
----
Hjemmeside hvor der låses Nokia/ Ericsson/ Alcatel/ Siemens/ Panasonic
mobilos op til 75 kr. ring 51308219
eller kik her www.simlaasen.subnet.dk
------------

Fra : Morten Jensen

Dato : 07-11-01 23:49

> jeg kan hjælpe dig hvis du gider køre til randers ellers kan du sende den
> til mig
> mvh Thomas

Thomas, du er da efterhånden Worldwide... !

Om det så er Sydsjælland, Nordsjælland, Bornholm, Skåne og hvad ved jeg, så
er du der fluks...

Ikke for at træde i det, men så tror jeg, at når folk skriver en specifik by
på hvor de gerne vil havde deres telefon låst op, så er det vist meningen at
man skal bo der, eller ihvertfald i nærheden......
Eller havde overskriften vist været noget andet....

Venter ellers spændt på mit spørgsmål til dig lidt længere nede i debatten
hvor du påstår, at du kan garantere at dit låse-op-grej ikke gør det samme
som alle andres med en Nokia 3330 v4.30......!!

Med venlige og undrende hilsner

Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-11-01 23:51

Morten Jensen skrev:

>Thomas, du er da efterhånden Worldwide... !

Jeg må indrømme, at jeg var meget tæt på igen at bede Thomas holde
lidt igen. Men jeg orkede simpelthen ikke at puste til ilden igen
(måske gør jeg det så alligevel nu).

Denne gruppe er IKKE en køb/salg gruppe!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-11-01 00:24

> [...]
Ja jeg kommer over alt til lands til vands og i luften

> Jeg må indrømme, at jeg var meget tæt på igen at bede Thomas holde
> lidt igen. Men jeg orkede simpelthen ikke at puste til ilden igen
> (måske gør jeg det så alligevel nu).
>
> Denne gruppe er IKKE en køb/salg gruppe!
du puster skam ikke til ilden for den er gået ud, og jeg køber og sælger
ikke mere end andre gør; så hvad er problemet ?????

mvh Thomas
----

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-01 00:37

Thomas Madsen skrev:

>Ja jeg kommer over alt til lands til vands og i luften

Hmm...

>du puster skam ikke til ilden for den er gået ud, og jeg køber og sælger
>ikke mere end andre gør; så hvad er problemet ?????

Thomas - ikke igen!

Fordi Peter hopper ud fra Eiffeltårnet, gør du så også?
Fordi Poul mener han må begå bankrøveri, må du så også?

Det handler om netikette, denne grupper er ikke til køb/salg. Du bedes
overholde dette (og det gør andre selvfølgelig også). Du er utrolig
hurtig til igen og igen at sende de samme indlæg omkring at du kan
hjælpe. Vi er mange der kan hjælpe. Skriv på mail hvis du mener du
SKAL hoppe frem hver gang.

venligst,
Lasse Hedegaard (som stadig håber på denne gruppe kan blive fri for
køb/salg)

--
Snup en gratis JuleBryg allerede nu: http://fergusons.dk/ebeer/?sne

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-11-01 00:56

> Hmm...

> Thomas - ikke igen!
>
> Fordi Peter hopper ud fra Eiffeltårnet, gør du så også?" Det er sgu
dumt!!! Det kan man jo dø af"( men ok jeg kunne da godt tænke mig at prøve,
hvis jeg må tage min drage med )
> Fordi Poul mener han må begå bankrøveri, må du så også? "Det er da en
masse underlige mensker du kender, er det dine venner ???? men nej jeg må
ikke for det står i straffeloven at det er strafbart"

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-01 01:04

Thomas Madsen skrev:

>Det er sgu dumt!!! Det kan man jo dø af"( men ok jeg kunne da
>godt tænke mig at prøve, hvis jeg må tage min drage med )

Jeg håbede du forstod hvad jeg mente.
Du skrev:

>jeg køber og sælger ikke mere end andre gør; så hvad er problemet ?

Problemet er, at du kan ikke bare gøre som andre gør, bare fordi de
gør det.
Det er ikke 'tilladt' her i gruppen at købe og sælge - derfor beder
jeg dig lade være - og beder samtidigt alle andre om at lade være.

>"Det er da en
>masse underlige mensker du kender, er det dine venner ?

Ligegyldig kommentar. Du forstod godt hvad jeg mente.

>men nej jeg må ikke for det står i straffeloven at det er strafbart"

Det står i usenets 'straffelov' at det er 'strafbart' at købe/sælge.
Sagt på en mere nede på jorden måde:
Det står i usenets etikette, at det ikke er tilladt at købe/sælge i
denne gruppe.

Jeg håber du forstår det, det ville undre mig meget hvis du ikke
gjorde!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-11-01 01:31

Det eneste jeg kan sige er hmm, så vidt jeg kan se er min signatur kun på 4
linje, og hvem jeg svarer er vel op til mig, om jeg så gider sidde og svarer
dem alle er det jo min sag, du lasse svarer jo også når der er noget du ved
eller kan, MEN klag du bare igen, og jeg har ikke noget til salg, og vil
heller ikke købe noget tror jeg ikke, NÅ jo lige et program til at unlocke
Ericsson T39.

mvh Thomas
PS. NEJ HOV den er sgu kun på 3 linje så må jeg have fundet på en linje mere
----

> [...]
> denne gruppe.
>
> Jeg håber du forstår det, det ville undre mig meget hvis du ikke

---

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-01 13:37

Thomas Madsen skrev:

>Det eneste jeg kan sige er hmm

Hvorfor? Du er altså fuldstændig ligeglad?

>så vidt jeg kan se er min signatur kun på 4 linje

Jeg har _intet_ nævnt omkring signaturer i denne omgang.

>og hvem jeg svarer er vel op til mig

Ja, men dine indlæg handler om EN ting - at få solgt din 'vare'. Dine
indlæg er stort set ens - og handlen hører IKKE til her i gruppen.

>om jeg så gider sidde og svarer dem alle er det jo min sag

Så skriv på mail, eller flyt indlæggene over i

>du lasse svarer jo også når der er noget du ved
>eller kan,

Jeg svarer ikke på alle de indlæg hvor folk beder om at få låst deres
telefon op på Bornholm og i Nordjylland, nej. Det _kan_ jeg også godt
hvis de sender deres telefon til mig - men handlen hører ikke til her!

>MEN klag du bare igen, og jeg har ikke noget til salg

Du har en 'vare' som er unlocking. Folk afleverer penge til dig, altså
er det en handel - den del her står ikke til diskussion.

Det jeg beder dig om er, at lade være med at sende det samme indlæg
igen og igen om at du godt kan låse folks telefon op - vi HAR set det,
og igen - det er ikke her i gruppen det skal foregå!

Brug news:dk.marked.privat.telefon.mobil - tak!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-11-01 00:31

"Morten Jensen" <mortenjensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Thomas, du er da efterhånden Worldwide... !
>
> Om det så er Sydsjælland, Nordsjælland, Bornholm, Skåne og hvad ved jeg,

> er du der fluks...-
-----------------
Ja jeg kommer over alt til lands til vands og i luften-
---------

> [...]
> hvor du påstår, at du kan garantere at dit låse-op-grej ikke gør det samme
> som alle andres med en Nokia 3330 v4.30......!!
-----------------------
Det kan jeg ikke sige dig for jeg har ikke låst en 3330 op endnu !!!!!
og så spørger du hvad for et program jeg bruger !!! er du ikke tilfreds med
dit program, må du JO UD og købe et nyt ikke, det må jeg, og som du
tidliger har svinet mig til ja så er DU en af dem der ikke får det
mvh Thomas
----

Fra : Morten Jensen

Dato : 08-11-01 22:17

Nu har jeg læst alle disse indlæg i denne tråd og det er lige før at tårerne
triller ned af min kind af bare grin

> Det kan jeg ikke sige dig for jeg har ikke låst en 3330 op endnu !!!!!

Hvordan i alverden kan du så love den kunde der havde en, at du kunne
garantere, at det ville virke med dit grej???

> [...]
> dit program, må du JO UD og købe et nyt ikke, det må jeg, og som du
> tidliger har svinet mig til ja så er DU en af dem der ikke får det

Jeg er ganske godt tilfreds med mit program... Det virker upåklageligt...
Undrede mig bare over at du kunne låse en 3330 v4.30 op når ingen andre
herinde kan....

Har da heller ikke svinet dig til... Hvis du ikke kan se humoren og ironien
i mit indlæg, så kan jeg ikke tage mig af det...

Dette indlæg om dig Thomas, var ment som et lille humoristisk indlæg om hvor
flyvsk du er, og måske få dig til at tage tid til at læse hvad indlægget
handlede om, før du svarede...
Tror heller ikke, at du lagde mærke til alle de der var i indlægget...

Tak for grineren

Morten

PS: Og så lige en lille reklame

--
Få din mobil unlocked - 70 kr.
Kontakt mortenjensen@get2net.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 13-11-01 13:42

MORTEN kik dog ordenlig efter det var en 3310 som hun havde jeg har fanme
ikke svaret på en 3330 v4,30 SÅ VÅGN DOG OP MAND men du komme jo ikke kun
her med dine beskyldninger VEL !!!!!
mvh Thomas
----
----------

Fra : Per Olsen

Dato : 08-11-01 02:19

Thomas, Thomas Thomas.

Hvorfor tror du jeg skrev "i Frederikshavn"

1. for at det helst ikke skulle foregå for langt væk! eller
2. for at undgå at DU svarede! (da det altid starter en diskussion) eller
3. begge.

Jeg tror jeg vælger 3!

Med venlig hilsen
PE® =SEN

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-11-01 03:07

hej per
ok men, jeg er jo ikke længer væk end den nærmeste postkasse, og så får du
jo telefonen leveret lige til døren igen, nemmer kan det da ikke være.
og hvad angår diskussion så har jeg jo ikke lavet noget forkert ved at
svarer dig!!!!! og de andre som jeg svarer
mvh Thomas
----

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-11-01 03:08