Form
Fra : Solo

Dato : 07-11-01 19:18

Ja så er den gal igen !

Jeg har lavet en ganske simpel form, som virker hos langt de fleste brugere,
men modtager mail's om at ikke alle kan få den til at virke.

Formen ligger i et popup vindue.

Jeg har et script i <head> til at sende inhold, og lukke vinduet med:
<script>
function lukvindue()
{
document.mailform.submit();
window.close();
}
</script>

Og formen i <body>:
<form name="mailform" action="mailto:xx@xx.dk" method="post"
enctype="text/plain">

Min input knap kalder så scriptet:
<input type="button" value="Send" onclick="lukvindue()" name="button">

Er der nogen som kan se hvad jeg har lavet galt ?

Venlig hilsen

Lars Sørensen

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 09-11-01 13:38

Solo skrev i dk.edb.internet.webdesign.clientside:
[klip]
> [...]
> <input type="button" value="Send" onclick="lukvindue()" name="button">
> Er der nogen som kan se hvad jeg har lavet galt ?

Det er sandsynligvis fordi vinduet bliver lukket før formen er blevet
sendt. Prøv at ændre scriptet til:
function lukvindue(){
document.mailform.submit();
setTimeout("window.close()",1000);