Lavament spørgsmål - Toilax tuben.....??
Fra : Bevidst

Dato : 06-11-01 23:47

Hejsa NG

Jeps det er mig med mine tarmproblemer, og dem er jeg
ikke kommet nærmere en løsning på, heller ikke efter 2½
uge på Varde Sygehus, og diverse undersøgelser....

Men jeg skal til en forhåbentlig sidste i morgen, og det er
røngten af min tyktarm, pga. coloscopi ikke kunne
gennemføres pga. en indsnævring 40cm oppe i tarmen,
der blev selvfølgelig taget prøver, men de viste ingenting,
intet ondartet i hvert fald...

Mit spørgsmål går på den tube Toilax 2mg, man skal fyre
af op i enden, det skal jeg i morgen, men hvornår på
dagen skal man gøre det.....??

Jeg skal til undersøgelse 12.30, med et tog 11.28, og
derfor forlade mit såkaldte hjem 11.15...

Er der en der kender svaret, og ellers kan fortælle lidt om
det stads her, jeg synes da at det må være en enorm
belastning for tarmen når det virker så voldsomt som det
gør, eller som der siges det gør.....

Jeg prøvede en anden lavament kur, da jeg skeulle have
foretaget coloscopien, det var med noget der hed
Phosphoral, og der måtte man intet spise overhovedet,
det vara dælme noget effektivt noget, skal jeg love for,
det andet her er noget pjat ved siden af, forstår ikke
hvorfor de bruger det stadig, den anden kur kir en meget
bedre udrensning, og så en anden fordel, man føler ikke
nogen særlig sult...

Mvh

Carsten, Esbjerg