Hvad kan jeg få for den?
Fra : Denzazpar

Dato : 06-11-01 23:35

Heysa.. hvad kan jeg få for min kværn som jeg overvejer at sælge:

Aprilia Sonic AC 50.
Ca 8-9 måneder gammel.
Kørt 4000 km.
Perfekt stand.
>Matsorte Identiki Skjolde<
Nede med de fede dæk
Aldrig vinterkørt

M. Hjelm - Lås - Skivelås - Spray til skjolde - en lille alarm.

/Denz

Fra : N/A

Dato : 07-11-01 19:43

Fra : N/A

Dato : 07-11-01 19:43

Fra : N/A

Dato : 07-11-01 19:43

Fra : Denzazpar

Dato : 07-11-01 19:43

> Hvad nyprisen du har givet for det hele incl. levering, ekstraudstyr mv.?

Jeg købte den jo af en før, og der betalte jeg 11.000.

Så kan jeg ikke huske hvad jeg gav for lås(e) og hjelm... men det er vel en
2.000...

/Denz

Fra : Kim Simonsen

Dato : 11-11-01 01:35

KUNNE VI IKKE FÅ ET BILLEDE AT SE AF DEN?

/Kim :)

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 11-11-01 01:43

Kim Simonsen wrote:

> KUNNE VI IKKE FÅ ET BILLEDE AT SE AF DEN?

Tjek lige dit tastatur for defekter - Ser ud til at en af dine shift
knapper eller caps lock er gået i hak på en måde.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Kim Simonsen

Dato : 12-11-01 19:21

Det var sør´me godt set hva?
det er jo også det som det hele handler om ikke?

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 12-11-01 22:48

Kim Simonsen wrote:

> Det var sør´me godt set hva?
> det er jo også det som det hele handler om ikke?

¿Que?

Der er vel ingen grund til at råbe om at få billederne?

Fra : Eminem2003

Dato : 17-01-02 13:22

hej!!
hvilken farve har den??