Aprilla
Fra : Morten

Dato : 06-11-01 23:01

Hej NG!

Er der en der kan fortælle mig hvad der kan være galt med min Aprilla 45
Stelth, når den har kørt lidt, og jeg så skal starte ved f.eks. lysreg. er
det lige som om den springer op på for høj gearing, hvilket betyder at
motoren snart ikke kan trække den igang.

Hilsen
--==Morten==--

Fra : jabbe

Dato : 08-11-01 05:17

Hvor meget har du kørt på den(km)???
> [...]
> det lige som om den springer op på for høj gearing, hvilket betyder at
> motoren snart ikke kan trække den igang.

Jabbe

Fra : Morten

Dato : 08-11-01 16:33

den har kørt cá 4500 km