Spørgsmål til Lyskæde
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 06-11-01 14:17

Hej

Jeg har set engang at man kunne købe en speciel lyskæde til en Troldegren.

Den var lavet sådan at der sad en pære i transformatoren, og
så gik der en tyk ledning med ca. 50 små lyslederkabler i, de delte sig så
i 50 stk. og hvor ledningerne så var afisoleret kom der lys ud.......

Men hvor F..... kan den købes ????

Mvh. Permoje

Fra : Michael Andersen

Dato : 06-11-01 18:56

news.inet.tele.dk <Jagthytten@sport.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be7e0c9$0$1950$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> så gik der en tyk ledning med ca. 50 små lyslederkabler i, de delte sig

> i 50 stk. og hvor ledningerne så var afisoleret kom der lys ud.......

TJaa, jeg ved ikke hvor du som privat kan købe sådan en fyr, jeg ved bare at
Roblon www.roblon.dk laver fiberlys - også komplette løsninger. Om de har
salg til private ved jeg ikke, men du kan jo prøve at ringe til dem...
Hvad med Bauhaus? De har dælme meget

/Michael

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 09-11-01 14:40

Og selvfølgelig også tak til Michael A.

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 08-11-01 02:24

http://www.lysleder.dk

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 09-11-01 14:40

Hej Og tak for hjælpen Poul B.

Det var lige det jeg manglede.

Mvh. Jagthytten

Fra : sufos69

Dato : 12-02-03 16:00

"news.inet.tele.dk" skrev d. 09-11-01 14:40 dette indlæg :
> Hej Og tak for hjælpen Poul B.
>
> Det var lige det jeg manglede.
>
> Mvh. Jagthytten
>

> "Poul Bundgaard" <poul.bundgaard@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Troldegren.

ER ÆNDRET TIL WWW.VIBORGLYSLEDER.DK

http://www.kandu.dk/

Fra : sufos69

Dato : 12-02-03 16:00

"news.inet.tele.dk" skrev d. 06-11-01 14:17 dette indlæg :
> [...]
sig så
> i 50 stk. og hvor ledningerne så var afisoleret kom der lys ud.......

WWW.VIBORGLYSLEDER.DK

http://www.kandu.dk/