CD-R/DVD combo drev
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-01 21:47

Jeg overvejer at få en brænder til min G4/400 derhjemme, og gerne
intern. Jeg lurer lidt på en CD-R/DVD combo da jeg gerne vil beholde
muligheden for at se DVD'er (jeg har ikke brug for en DVD brænder så de
penge sparer jeg i denne omgang.)

Hvad kan jeg trygt gå ud og investere i ?...hvad virker med OS X ? ..og
selvfølgelig med iTunes og DiscBurner ?

/thomas

Fra : macsteen

Dato : 01-11-01 22:33

in article 1f27qyr.yvtzj1rjyj6aN%t@garbage.dk, Thomas von Hassel at

Det skulle du tage og undersøge på http://www.xlr8yourmac.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-11-01 23:02

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> [...]
> intern. Jeg lurer lidt på en CD-R/DVD combo da jeg gerne vil beholde
> muligheden for at se DVD'er (jeg har ikke brug for en DVD brænder så de

hvilken mac har du? tjek om den kan decode DVD? det er muligt, at du er
nød til at investere i et nyt grafik eller dekoder kort.

undersøg også om DVD-drevet er kodefrit eller kan gøres kodefrit

> Hvad kan jeg trygt gå ud og investere i ?...hvad virker med OS X ? ..og
> selvfølgelig med iTunes og DiscBurner ?

xlr8yourmac's drive database

Tip: sanyo's 12x8x8 combodrev er ikke et af de billigste, men det er nok
det bedste combo drev på markedet. Og så virker det med itunes, discburn
og DVD player.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

....nu med verdens "fedeste" FW disk!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-11-01 13:57

> hvilken mac har du? tjek om den kan decode DVD? det er muligt, at du er
> nød til at investere i et nyt grafik eller dekoder kort.

Det er en 400 sawtooth.

> Tip: sanyo's 12x8x8 combodrev er ikke et af de billigste, men det er nok
> det bedste combo drev på markedet. Og så virker det med itunes, discburn
> og DVD player.

Hvad koster den i danske penge ?

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-11-01 17:29

> Det er en 400 sawtooth.

så er der ingen problemer.

> Hvad koster den i danske penge ?

jeg må være dig svar skyldig, kig på edb priser eller hvis du vil købe i
tyskland <http://www.digitalplanethq.de>